  • 11. Data: 2020-10-19 17:25:31
    Temat: Re: Czy to jest mowa nienawiści i dyskryminacja?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-19 o 15:01, Kviat pisze:
    > Manipulujesz. Wiem, że celowo, bo nie pasuje ci to do twojej koncepcji i
    > wpadasz w dysonans poznawczy.

    Odwracasz kota ogonem.
    To Ikieja pierwsza zarządziła poklepywanie pederastów po penisach ;-)
    I nie chodziło o równouprawnienie wszystkich tylko o wywyższanie LPGTQ+
    To jest faszystowska metoda manipulacji.

    Przykro mi że też stosujesz taką metodę.
    "też bym chciał coś mieć. Więc stwierdzam że posiadanie tego to
    podstawowa wolność obywatelska. jeśli tego nie mam to jestem
    dyskryminiwany i czuję się ŹLE"

    > Polityka antydyskryminacyjna, to nie to samo co gloryfikacja.

    Ja też nie mogę wyjść za faceta. Jestem dyskryminowany?

    > Pokaż mi ten polski porządek prawny, który pozwala na dyskryminację
    > kogoś w miejscu pracy.

    No właśnie nie pozwala. Wbrew Twojemu widzimisię.

    Dlatego sąd wydał wyrok jaki wydał gdyż zauważył dyskryminację osoby
    wierzącej.

    > Oczywiście. Dlatego tego gościa zwolnili.
    > Art.11 (3)

    Faszystowski manipulant ;-)

    > Chcesz powiedzieć, że mu wiara nie pozwala niedyskryminować innych ludzi?
    > Niekrzywdzenie ludzi jest sprzeczne z jego wiarą... nonono... ciekawych
    > rzeczy można się dowiedzieć o waszej wierze czytając grupy dyskusyjne.

    Faszystowski manipulant ;-)

    Wiara nie pozwoliła mu wziąć udziału w działaniach z nią niezgodnych.
    O nic nie zrobił. Wyraził swój sprzeciw cytując Biblię.

    Jak na razie Biblia nie jest zakazana jako dzieło homofobiczne.
    Wolno ją czytać cytować i się nią kierować w życiu

    Pogódź się z tym.

    Jeśli nawet zgodzimy się że to dla kogoś kontrowersyjny temat to jest to
    tylko wyrażenie swojego zdania.

    A to jest podstawą demokratycznej wolności słowa.

    Gdyby pobił pedała to poszedły do pierdla

    Że przemoc psychiczna? Codziennie ludzie jej doświadczają. Np. w miejscu
    pracy.

    Trzeba protestować przeciwko głupim poleceniom niekompetentnych
    przełożonych które przeszkadzają tylko w wydajnej i spokojnej pracy
    fachowcom którzy żeby zjedli na swoim rzemiośle przez 20 lat.
    (Sorry za osobistą refleksję)

    Większy byłby pożytek z takiej akcji niż codzienne bicie piany nad
    jakimiś postępowymi mądralami którym coś się należy.

    > Nie było takiej akcji. Zmyśliłeś ją i teraz dyskutujesz sam ze sobą.
    > Napisali, że nie akceptują dyskryminacji, a koleś sobie ubzdurał, że to
    > promocja homoseksualizmu. Tak jak ty.

    A teraz KŁAMIESZ

    Żegnam wylewnie

  • 12. Data: 2020-10-19 19:42:12
    Od: Kviat

    W dniu 19.10.2020 o 17:25, _Master_ pisze:

    > Odwracasz kota ogonem.
    > To Ikieja pierwsza zarządziła poklepywanie pederastów po penisach ;-)

    Masz dziwne skojarzenia.

    > I nie chodziło o równouprawnienie wszystkich tylko o wywyższanie LPGTQ+

    Kłamiesz.

    https://oko.press/ikea-zwolnila-za-slowa-o-zabijaniu
    -gejow-zbigniew-ziobro-i-piotr-duda-oburzeni-nie-zna
    ja-kodeksu-pracy/

    ",,Tej reakcji nie umiem nazwać inaczej niż adekwatną" - pisze Grzegorz
    Ilnicki, prawnik specjalizujący się w sprawach z zakresu prawa pracy, w
    szczególności dotyczących dyskryminacji i mobbingu. Poniżej jego
    komentarz.(...)"

    https://oko.press/skandal-za-zgodne-z-kodeksem-pracy
    -zwolnienie-aktywnego-homofoba-nawet-dwa-lata-wiezie
    nia/

    > Dlatego sąd wydał wyrok jaki wydał gdyż zauważył dyskryminację osoby
    > wierzącej.

    Daj linka do wyroku.

    > Jak na razie Biblia nie jest zakazana jako dzieło homofobiczne.
    > Wolno ją czytać cytować i się nią kierować w życiu
    >
    > Pogódź się z tym.

    "Jeżeli jeden pracownik cytuje afirmacyjnie na wewnętrznym forum
    jakikolwiek tekst religijny, który postuluje karać śmiercią za
    homoseksualizm, to pracownik ten narusza prawa i godność swoich kolegów
    i swoje koleżanki z pracy, które są osobami homoseksualnymi.

    Wbrew twierdzeniom Solidarności i Ordo Iuris, pracodawca (IKEA) nie
    odnosił się do przekonań pracownika, ale do jego aktywności na szerszym
    forum. Publiczne wypowiedzi nazywające dobro prawnie chronione, jakim
    jest orientacja seksualna - dewiacją, nie mogą pozostać bez reakcji
    pracodawcy, który jest organizatorem pracy i ma ustawowy obowiązek
    dbania o to, aby żaden pracownik nie był obiektem

    ,,niepożądanych zachowań, których celem lub skutkiem jest naruszenie
    godności pracownika i stworzenie wobec niego zastraszającej, wrogiej,
    poniżającej, upokarzającej lub uwłaczającej atmosfery" - tak dokładnie
    stanowi art. 18(3a) § 5 pkt 2 Kodeksu pracy.

    Gdyby te biblijne cytaty z postulatem śmierci za homoseksualizm znalazły
    się na prywatnym profilu fejsbukowym, bez kontekstu zawodowego, to można
    by ograniczyć się do ubolewania nad nimi. Skoro pojawiły na na firmowym
    forum, to należało reagować. I tej reakcji nie umiem nazwać inaczej niż
    adekwatną.

    I jeszcze na koniec, czy gdyby ów pracownik cytował nie Biblię, ale
    Koran, to znalazłby na pewno tych samych obrońców z tą samą linią
    obrony? Trochę wątpię."

    Pogódź się z tym.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 13. Data: 2020-10-19 20:22:59
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    >
    > I jeszcze na koniec, czy gdyby ów pracownik cytował nie Biblię, ale
    > Koran, to znalazłby na pewno tych samych obrońców z tą samą linią

    No to inaczej: Czy pracodawca (IKEA) miał prawo "wmuszać" w swoich
    pracowników promowanie LGBT? IMHO *NIE MIAŁ I NIE POWINIEN MIEĆ*
    To co zrobił pracownik nie byłoby usprawiedliwione (IMHO) bez
    nachalnej daleko idącej prowokacji ze strony pracodawcy (IKEA).

    "Kto sieje wiatr zbiera burze" - IKEA siała tak że tylko idiota by nie
    spodziewał się skutków także innych niż zamierzone.

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2020-10-19 21:01:45
    Od: Kviat

    W dniu 19.10.2020 o 20:22, A. Filip pisze:

    > No to inaczej: Czy pracodawca (IKEA) miał prawo "wmuszać" w swoich
    > pracowników promowanie LGBT? IMHO *NIE MIAŁ I NIE POWINIEN MIEĆ*

    Ale w związku z czym to napisałeś?
    Przecież nie wmuszał żadnego promowania LGBT.

    Pracodawca ma prawo i obowiązek wymagać od swoich pracowników
    niedyskryminowania innych pracowników np. ze względu na orientację
    seksualną. Tego wymaga Kodeks Pracy. Przypominanie o tym pracownikom
    jest jak najbardziej słuszne, i jak się okazuje konieczne, bo wśród
    pracowników również trafiają się homofoby i do tego motywowane
    religijnie, co jest szczególnie groźne.

    > To co zrobił pracownik nie byłoby usprawiedliwione (IMHO) bez
    > nachalnej daleko idącej prowokacji ze strony pracodawcy (IKEA).

    Że co?
    Prowokatorzy napisali Kodeks Pracy?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2020-10-19 21:32:01
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > jest jak najbardziej słuszne, i jak się okazuje konieczne, bo wśród
    > pracowników również trafiają się homofoby i do tego motywowane

    Ty bezczelnie rżniesz głupa czy jesteś idiotą?
    IMHO tylko [...] może pominąć co robiła IKEA zanim on to napisał,
    Ty widać jesteś takim pokazowym [...].
    Przeczytaj sobie czego nawet GW nie wycięła:

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,259
    80363,pracownik-ikea-zwolniony-po-slowach-o-lgbt-pro
    kuratura-stawia.html

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2020-10-20 14:10:52
    Od: Kviat

    W dniu 19.10.2020 o 21:32, A. Filip pisze:

    > Ty bezczelnie rżniesz głupa czy jesteś idiotą?

    Wykazuję bezsens twojej "argumentacji".

    > IMHO tylko [...] może pominąć co robiła IKEA zanim on to napisał,

    A cóż takiego złego zrobiła ta IKEA?
    IMHO tylko [...] może sobie uroić, że IKEA zrobiła coś złego zanim on to
    napisał.

    > Ty widać jesteś takim pokazowym [...].
    > Przeczytaj sobie czego nawet GW nie wycięła:

    I którego fragmentu nie zrozumiałeś?
    Koleś wziął urlop i zamiast nie robić sobie wstydu i nie obnosić się ze
    swoją homofobią, to musiał się koniecznie swoją homofobią pochwalić na
    firmowym, wewnętrznym forum.
    Więc słusznie, że IKEA go zwolniła, bo kto normalny chciałby pracować z
    człowiekiem niezrównoważonym emocjonalnie? Nigdy nie wiadomo co takiemu
    strzeli do głowy, skoro wrzuca takie cytaty.

    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,259
    80363,pracownik-ikea-zwolniony-po-slowach-o-lgbt-pro
    kuratura-stawia.html

    Ty widać jesteś takim pokazowym [...], który roi sobie promocję
    homoseksualizmu tam, gdzie jej nie ma.
    Przecież tam chodziło tylko o to, żeby tacy [...] jak ty nie
    dyskryminowali, nie wykluczali ludzi o innej orientacji seksualnej.

    Co to w ogóle za bełkot z tą promocją homoseksualizmu? Obawiasz się, że
    się skusisz, czy co cię tak niepokoi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2020-10-20 18:19:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >jest jak najbardziej słuszne, i jak się okazuje konieczne, bo wśród
    >pracowników również trafiają się homofoby i do tego motywowane

    Ale o ile pamietam, to ponoc zaczelo sie od jakiegos wewnetrznego
    maila zachecajacego do "otoczmy tych ludzi zrozumieniem i opieka".
    A on uzasadnil, ze wcale nie czuje potrzeby im pomagac, i to nie lezy
    w zakresie jego obowiazkow.
    A IKEA wlasnie oglosila Miesiac Dumy LGBT.

    Wyobraz sobie, ze twoj pracodawca czy inna organizacja oglosila
    Miesiac Dumy Kosciola Katolickiego i zachecala do podziekowania
    ksiezom z macierzystych parafii :-P

    https://www.money.pl/gospodarka/ikea-zwalnia-pracown
    ika-za-cytowanie-biblii-dotarlismy-do-pelnych-wpisow
    -z-wewnetrznego-forum-firmy-6397818732758657a.html
    ale tu akurat tego nie ma

    https://www.money.pl/gospodarka/mezczyzna-zwolniony-
    z-ikea-zabral-glos-szanuje-kazdego-czlowieka-6398286
    163822721a.html
    "Mój wpis był reakcją na indoktrynację, której jako pracownik byłem od
    lat poddawany w miejscu pracy. "

    Po czym ... IP nie znalazl nieprawidlowosci
    https://www.money.pl/gospodarka/zwolniony-pracownik-
    sieci-ikea-inspekcja-pracy-nie-wykryla-nieprawidlowo
    sci-6411426524579969a.html

    a prokurator znalazl
    https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1479627,ikea-lg
    bt-biblia-zarzuty.html

    "Wtedy IKEA ogłosiła jeden z dni "dniem solidarności z osobami
    wykluczonymi z LGBT". "Mężczyzna wziął tego dnia urlop na żądanie, by
    nie uczestniczyć w wydarzeniu, które uważał za sprzeczne ze swoim
    sumieniem i przekonaniami religijnymi" - tłumaczył prokurator.

    "Kiedy w firmowym intranecie ukazał się artykuł +Włączanie LGBT+ jest
    obowiązkiem każdego z nas+, pokrzywdzony zareagował napisaniem
    komentarza, na który składały się dwa cytaty z Biblii. Mówiły o tym,
    że +biada temu, przez którego przychodzą zgorszenia+ i że +ktokolwiek
    obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia
    obrzydliwość+" - podał."

    A jakbys uslyszal, ze popieranie Kosciola jest obowiazkiem kazdego z
    nas ? :-P

    No i ciekawe jak tam sprawy w sadzie.

    J.

  • 18. Data: 2020-10-20 21:59:11
    Od: Kviat

    W dniu 20.10.2020 o 18:19, J.F. pisze:

    > Wyobraz sobie, ze twoj pracodawca czy inna organizacja oglosila Miesiac
    > Dumy Kosciola Katolickiego i zachecala do podziekowania ksiezom z
    > macierzystych parafii :-P

    O czym ty bredzisz? Gdzie ty tu widzisz analogię? LGBT mają jakiś swój
    kościół z funkcjonariuszami?

    Ale odpowiem, skoro masz z tym problem i nie wiesz co trzeba zrobić.

    Albo bierzesz urlop, albo się zwalniasz z takiej roboty, albo olewasz i
    nie dziękujesz klechom, albo zgłaszasz gdzie trzeba czy od razu idziesz
    do sądu, że poczułeś się dyskryminowany. Dorosły, zdrowy psychicznie
    człowiek, ma wiele możliwości.
    A nie, że piszesz bzdury na forum firmy, w stylu:

    "biada katolowi, lepiej by mu było uwiązać kamień młyński u szyi i
    pogrążyć go w głębokościach morskich". A także: "Ktokolwiek obcuje z
    katolem, popełnia obrzydliwość. Będzie ukarany śmiercią, a jego krew
    spadnie na niego".

    i potem się głupio tłumaczysz, że przecież tak w jakiejś książce
    napisali i że to tylko cytat. To już cytować nie wolno?

    Koleś grozi śmiercią i jest zdziwiony, że nie wolno... Upośledzony?

    Twój przykład jest z dupy, bo firma nie zachęcała do podziękowań
    homoseksualistom, tylko zachęcała żeby innego człowieka traktować jak
    człowieka.
    Trzeba mieć nieźle narypane w głowie, żeby poczuć się tym urażonym.

    To w ogóle jest kuriozalne, że takie rzeczy trzeba dorosłym ludziom w
    zakładzie pracy tłumaczyć i prosić ich i zachęcać, żeby traktowali
    człowieka jak człowieka.

    > A jakbys uslyszal, ze popieranie Kosciola jest obowiazkiem kazdego z nas
    > ? :-P

    Nie bredź.
    Nikt go nie zmuszał do popierania jakiejś instytucji.

    Co złego widzisz w tym, żeby każdy człowiek miał obowiązek traktowania
    innego człowieka jak człowieka? Oj... zdaje mi się, że w tym kraju
    jeszcze jest taki obowiązek. Czy może już nie ma?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 19. Data: 2020-10-20 22:09:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-19 o 21:01, Kviat pisze:
    > Przecież nie wmuszał żadnego promowania LGBT.

    Idź się rozpędź ...

  • 20. Data: 2020-10-20 22:14:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

[...]

    Pracownik nie ma obowiązku brania udziału w takim dniu. Nie ma tego w
    umowie o pracę.

    Nie można go do tego zmuszać.

    Ani mobbingiem nakłaniać do zmiany poglądów.

    KROPKA