  • 21. Data: 2022-06-24 19:19:42
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    >>> https://www.google.pl/maps/@52.2827712,20.8761214,3a
    ,78.2y,281.08h,78.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxWoblUYSsB
    jZN5QjR08vGA!2e0!7i13312!8i6656

    > Na szczęście RPG nie są publicznie dostępne.

    Czyli strzelanie do tego jest niegroźne, ale fotografowanie tak:P

    > Ale co innego filmowanie sposobu ochrony.

    No taki sobie sposób monetaryzaji wybrał, że właśnie nadaktywni
    ochroniarze robią mu robotę;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2022-06-24 19:22:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2022 19:10:02 +0200, Shrek wrote:

    > Z podkreślonego wynika wprost że to jest przestęstowo umyślne. Dobra -
    > dajesz - w jaki sposób z tego że coś fotografuje (nawet póki co nie
    > udostępniam) wynika że godzę się na to że obce służby to obejrzą?

    Nie "godzę", tylko "w celu".

    Ale ... czym fotografujesz?
    Bo zdjecia dzis szybko trafiaja na serwer googla.
    I nie wiadomo, kto moze obejrzec.

    Ale "wikipedia" jest zagraniczna.
    Trzeba by ENA zastosowac :-)

    J.

  • 23. Data: 2022-06-24 19:32:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2022 18:56:59 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > NA pewno wystarczy na wszczęcie postępowania oraz zabezpieczenie
    > dowodów. Natomiast oczywiście może się okazać, ze na tych zdjęciach /
    > filmach nic istotnego nie ma. Trzeba by było się zastanowić, co tam
    > ważne, a co nie. Tak, czy siak trzeba by było wiedzieć, co dokładnie
    > nagrał z rzeczy, które nie są publicznie dostępne.

    ,78.2y,281.08h,78.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxWoblUYSsB
    jZN5QjR08vGA!2e0!7i13312!8i6656

    > Na szczęście RPG nie są publicznie dostępne.

    Moze sie zmienic.
    Ale nie musi - zalozmy, ze obce sily chialyby troche namieszac.

    > No i może to atrapa, albo
    > zbiornik z wodą. Ale co innego filmowanie sposobu ochrony.

    Ale po co ci ochrona, jak mozesz zza plota RPG strzelic.

    A czy atrapa ... troche obserwacji i sie powinno wyjasnic.

    J.

  • 24. Data: 2022-06-24 19:37:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2022 o 19:22, J.F pisze:

    > Nie "godzę", tylko "w celu".

    Robert sobie z 9kk1 wyciągnął (na wyrost), że jeśli się godzisz to jest
    w celu. No ale on na razie tylko nagrywa. A robert chce go ścignać, za
    to, że jeśli być może opublikuje opublikuje, to być może jakiś wywiad
    któryego być może będzie obchodziła jakaś baza paliwowa którą można
    sprawdzić w sieci być może obejrzy (co samo w sobie również nic nie
    znaczy).

    A więc robert stworzył konstrukcję potencjalnej nieumyślnej myślozbrodni
    pod takim jednak warunkiem, że kogokolwiek owa myślozbrodnia obejdzie;)
    I twierdzi, że to podstawa do traktowania fotografa jako zbrodniarza;)

    > Ale ... czym fotografujesz?
    > Bo zdjecia dzis szybko trafiaja na serwer googla.
    > I nie wiadomo, kto moze obejrzec.

    I chuja ma więc gwałciciel i ekshibicjonista:P

    > Ale "wikipedia" jest zagraniczna.
    > Trzeba by ENA zastosowac :-)

    Ja bym się zaczął zastanawiać, co w zasadzie należałoby zastosować wobec
    takiego kulsona z filmu? Z jednej strony wypierdol z pracy za zwykłą
    głupotę to dużo, ale z drugiej - przecież ten kolo się zupełnie do pracy
    w policji nie nadaje - nie dość że ma ewidentnie deficyty wiedzy to się
    z tym obnosi i jest z tego dumny. Skoro bycie niesprawnym fizycznie,
    przynajmniej w teorii, wyklucza bycie policjantem, to dlaczego
    niepełnosprawność umysłowa miałby być ignorowana? Za chwile kalekom damy
    mundury w imię poprawności politycznej i zrobimy z policji ochroniarzy,
    gdzie bez orzeczenia o niepełnosrawności się nie da? Idiotów po prostu z
    policji powinno się wypierdalać i tyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2022-06-24 19:38:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2022 o 19:32, J.F pisze:

    > Ale po co ci ochrona, jak mozesz zza plota RPG strzelic.
    >
    > A czy atrapa ... troche obserwacji i sie powinno wyjasnic.

    Z ciekawości - sąd pomysł, że atrapa? Po co, przez kogo, dlaczego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2022-06-24 21:29:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2022 19:37:28 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > I twierdzi, że to podstawa do traktowania fotografa jako zbrodniarza;)

    > I chuja ma więc gwałciciel i ekshibicjonista:P

    No ale sie godzisz :-)

> [...]
    > mundury w imię poprawności politycznej i zrobimy z policji ochroniarzy,
    > gdzie bez orzeczenia o niepełnosrawności się nie da? Idiotów po prostu z

    Albo i nie, bo wlasnie tacy sa tam potrzebni do wypelniania rozkazow
    "władzy" :-)

    J.

  • 27. Data: 2022-06-24 21:30:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jun 2022 19:38:38 +0200, Shrek wrote:

    > Z ciekawości - sąd pomysł, że atrapa? Po co, przez kogo, dlaczego?

    Robert podpowiedzial, chyba, ze chcesz wiedziec skąd u niego.

    Pomysl moze i nie glupi - zawsze to mniejsza szansa, ze jakis mierny
    terrorysta cos zlego zrobi.

    J.

  • 28. Data: 2022-06-24 22:32:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.06.2022 o 19:10, Shrek pisze:

    > Z podkreślonego wynika wprost że to jest przestęstowo umyślne. Dobra -
    > dajesz - w jaki sposób z tego że coś fotografuje (nawet póki co nie
    > udostępniam) wynika że godzę się na to że obce służby to obejrzą?

    O przestępstwie nieumyślnym mowa w §2. Przecież wystarczyłoby raz
    przeczytać część ogólną kodeksu karnego.

    --
    Robert Tomasik

  • 29. Data: 2022-06-24 22:38:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.06.2022 o 19:37, Shrek pisze:

> [...]
    > któryego być może będzie obchodziła jakaś baza paliwowa którą można
    > sprawdzić w sieci być może obejrzy (co samo w sobie również nic nie

    Toteż trzeba zabezpieczyć jego komputer w domu, telefon komórkowy i co
    się da, by stwierdzić, czy on takie materiały publikuje, czy tylko sobie
    nagrywa. W postępowaniu się ustali, czy gość popełnia przestępstwo, czy nie.

    > A więc robert stworzył konstrukcję potencjalnej nieumyślnej myślozbrodni
    > pod takim jednak warunkiem, że kogokolwiek owa myślozbrodnia obejdzie;)
    > I twierdzi, że to podstawa do traktowania fotografa jako zbrodniarza;)

    JA tylko wskazałem możliwy przepis karny. nie wypowiadam się na temat
    tego konkretnego prowokatora, bo nie mam zielonego pojęcia co on
    nagrywał i po co.

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2022-06-24 22:40:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.06.2022 o 19:00, J.F pisze:

    > Choc cos mi chodzi po glowie, ze w Norwegii cos podobnego bylo.

    Być może. W tej książce, co ja czytałem na pewno było to na północy Francji.

    > Tylko ze ufortyfikowac mozna np posterunek zandarmerii jak
    > ruch oporu atakuje czasami,
    > a radar emituje fale radiowe i ma podejrzane anteny ... bo wtedy
    > jeszcze nie "charakterystyczne".

    Nie potrafię Ci powiedzieć, czemu po prostu nie pelengowali tych radarów.

    --
    Robert Tomasik