  • 121. Data: 2022-06-27 17:15:48
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Istnieją. nie będę wnikał w szczegóły. Ale ne jest to legitymowanie, bo
    > w takim wypadku nawet nie "odłoży" się w systemie.

    W końcu z sensem. Niestety znaczy to różnież że wiesz, że wcześniejsze
    "monologi" o artykułach zwiazanych ze szpiegostwem są z dupy wzięte, bo
    jak sam słusznie zauważyłeś - skoro tak kombinowali to powinni inaczej
    się zachować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 122. Data: 2022-06-27 17:18:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No trochę jak ci od bałwanka, pamiętasz?

    Pamiętam tylko że bałwanek był antypaństwowy - co było dalej już nie
    pamiętam. Chyba stanowił jakieś zagrożenie dla bezpieczenstwa panstwa,
    czy coś w ten deseń.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 123. Data: 2022-06-27 17:28:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.06.2022 o 17:15, Shrek pisze:

> [...]
    > "monologi" o artykułach zwiazanych ze szpiegostwem są z dupy wzięte, bo
    > jak sam słusznie zauważyłeś - skoro tak kombinowali to powinni inaczej

    Spróbuj to jakoś tak napisać, żeby z tego cokolwiek wynikało. Czemu z
    faktu, że legitymowanie nie odkłada się w systemie ma ni by wynikać, że
    wskazana przeze mnie kwalifikacja prawna jest "z dupy wzięta"? Ja
    osobiści ją wziąłem z Ustawy.

    --
    Robert Tomasik

  • 124. Data: 2022-06-27 17:34:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > faktu, że legitymowanie nie odkłada się w systemie ma ni by wynikać, że
    > wskazana przeze mnie kwalifikacja prawna jest "z dupy wzięta"? Ja

    Napisałem, że jak słusznie zauważyłeś na szpiegów są procedury i są one
    inne niż to co zobaczyliśmy na filmie. Więc robienie z niego na siłę
    szpiega jest dalszym ciągiem niekompetencji. Jeśli rzeczywiście
    podejrzewali/podejrzewasz że zachodzi przypadek szpiegostwa to należało
    postąpić inaczej (jak - nie opisałeś - być może słusznie).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 125. Data: 2022-06-27 17:44:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.06.2022 o 17:34, Shrek pisze:

> [...]
    > podejrzewali/podejrzewasz że zachodzi przypadek szpiegostwa to należało
    > postąpić inaczej (jak - nie opisałeś - być może słusznie).

    Masz wypatrzone postrzeganie rzeczywistości. Patrol, podczas interwencji
    musi dopasować się do obowiązującego prawa. Zbadać, czy doszło do
    przestępstwa, wykroczenia. To, że robi się czynności "w kierunku"
    jakiegoś przepisu nie oznacza, że ktoś cokolwiek "na siłę" próbuje komuś
    wcisnąć.

    Kierunek wyznacza konieczne do podjęcia działania. Opisałem Ci to tu
    gdzieś wcześniej i nie chce mi się kolejny raz wywodzić, skąd ewentualny
    pomysł na zabezpieczanie nośników.

    Dodatkowo, jeśli Ochrona złoży fałszywe zawiadomienie o przestępstwie,
    to fotograf może ich ścigać karnie lub cywilnie. Ale na poziomie
    realizacji interwencji czasem nie wiadomo do końca, co z tego wyjdzie.

    --
    Robert Tomasik

  • 126. Data: 2022-06-27 18:05:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przestępstwa, wykroczenia. To, że robi się czynności "w kierunku"
    > jakiegoś przepisu nie oznacza, że ktoś cokolwiek "na siłę" próbuje komuś

    Jak nie, jak tak - kolo już wniosek do sądu o ukaranie miał wypisać.
    Tylko nie wiedział biedaczysko że trzeba paragraf wpisać i tu wkraczasz
    ty próbując na siłę przypisać mu paragaf o którym sam napisałeś, że to
    bez sensu.

    > Kierunek wyznacza konieczne do podjęcia działania. Opisałem Ci to tu
    > gdzieś wcześniej i nie chce mi się kolejny raz wywodzić, skąd ewentualny
    > pomysł na zabezpieczanie nośników.

    No opisałeś - żeby zrobić pod górkę oszołomowi pod fałszywym pretekstem.

    > Dodatkowo, jeśli Ochrona złoży fałszywe zawiadomienie o przestępstwie,
    > to fotograf może ich ścigać karnie lub cywilnie.

    Za co - przecież oni nie zgłaszali przestępstwa z paragrafu o
    szpiegostwie, tylko że kolo fotografuje naftobazę - reszta to tfurczość
    kulsonów (a w zasadzie jednego, bo drugi się przytomnie nie odzywał).

  • 127. Data: 2022-06-27 21:16:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.06.2022 o 18:05, Shrek pisze:
> [...]
    > Tylko nie wiedział biedaczysko że trzeba paragraf wpisać i tu wkraczasz
    > ty  próbując na siłę przypisać mu paragaf o którym sam napisałeś, że to

    Filmu nie mam zamiaru komentować.

    > No opisałeś - żeby zrobić pod górkę oszołomowi pod fałszywym pretekstem.

    Ten pretekst nie jest wcale fałszywy. To jest właściwa kwalifikacja
    prawna dla zachowania fotografa. Oczywiście przy założeniu, że ochrona
    złoży zawiadomienie

    Oczywiście sporo racji w tym, że nie ma zakazu masz, ale przyznasz, ze w
    drugą stronę fotografowanie, czy filmowanie płotu nie jest racjonalnym
    zachowaniem i może wzbudzać podejrzenie.

    --
    Robert Tomasik

  • 128. Data: 2022-06-27 21:35:59
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Robert Tomasik pisze:

    > Filmu nie mam zamiaru komentować.

    To co robisz to wlaśnie komentowanie filmu cieciolu na uługach milicji

    > Oczywiście sporo racji w tym, że nie ma zakazu masz, ale przyznasz, ze w
    > drugą stronę fotografowanie, czy filmowanie płotu nie jest racjonalnym
    > zachowaniem i może wzbudzać podejrzenie.

    Kazdy płot powinien byc sfotografowany i w razie czego do nadzoru
    budowlanego zgłoszony kurwiu z dupy wyciagnety za głowke Kazda czynnosc
    ograniczajonca to prawo powinna doprowadzic ogranicznika do stryczka co juz
    ci bliskim sie staje

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 129. Data: 2022-06-28 06:14:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Filmu nie mam zamiaru komentować.

    To po co komentujesz?

    > Ten pretekst nie jest wcale fałszywy. To jest właściwa kwalifikacja
    > prawna dla zachowania fotografa. Oczywiście przy założeniu, że ochrona
    > złoży zawiadomienie

    Nie, nie jest, bo sam przyznałeś, że to żaden szpieg i należałoby nic
    nie robić.

    > Oczywiście sporo racji w tym, że nie ma zakazu masz, ale przyznasz, ze w
    > drugą stronę fotografowanie, czy filmowanie płotu nie jest racjonalnym
    > zachowaniem

    Gdzie tak napisałem?

    --
    Shrek