  • 31. Data: 2022-06-24 22:45:06
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.06.2022 o 19:17, Shrek pisze:

    > Pewnie właśnie jako świadka.

    O art. 186§1 kpk kiedykolwiek słyszałeś?

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2022-06-24 22:47:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.06.2022 o 19:32, J.F pisze:
    > Ale po co ci ochrona, jak mozesz zza plota RPG strzelic.

    Żeby zastrzeliła terrorystę, zanim wystrzeli.

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2022-06-25 00:55:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-24, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czekaj czekaj ... bo jesli Ty wiesz, to "wszyscy wiedzą" i ma jakis
    > sens ukrywanie.
    >
    > A obiekty naprawde tajne moze i pozostaly tajne ..

    Pomijając już, że jeśliby jakieś wrogie służby chciały taki obiekt
    sfotografować, to znajdą 100 lepszych sposób, niż korzystanie z pomocy
    pajaców. Czepianie się takich osób to właśnie jak oznaczanie obiektu na
    mapie. Natomiast może też chodzić o jakiś potencjalnych domowych
    terorystów, ale wtedy to wystarczyłoby ich spisać i tyle.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2022-06-25 06:40:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > mapie. Natomiast może też chodzić o jakiś potencjalnych domowych
    > terorystów, ale wtedy to wystarczyłoby ich spisać i tyle.

    A co da "spisanie"? No i do "spisywania" też należy mieć podstawę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2022-06-25 06:45:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O art. 186§1 kpk kiedykolwiek słyszałeś?

    No i? Przepraszam - czy ty właśnie napisałeś, że uważasz, że matce
    powinno się postawić zarzuty z dupy, bo inaczej mogłaby skorzystać z
    przysługującego jej prawa do odmowy składania zeznań? Pomijam już że to
    nie ten przypadek, bo tam jest mowa o "bliskim związku z oskarżonym".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2022-06-25 06:47:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2022 o 21:30, J.F pisze:

    > Robert podpowiedzial, chyba, ze chcesz wiedziec skąd u niego.

    No to chciałbym wiedzieć skąd u niego:P

    > Pomysl moze i nie glupi - zawsze to mniejsza szansa, ze jakis mierny
    > terrorysta cos zlego zrobi.

    Jednak wydaje się nieco absurdalny:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2022-06-25 06:50:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2022 o 21:29, J.F pisze:
    e ... czym fotografujesz?

    > No ale sie godzisz :-)

    Mniej więcej w takim zakresie, że jak masz chuja to godzisz się na gwałt:P

    Takich to raczej do pałkarzy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2022-06-25 06:53:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > mapie. Natomiast może też chodzić o jakiś potencjalnych domowych
    > terorystów, ale wtedy to wystarczyłoby ich spisać i tyle.

    A jak ich spiszemy, to co?

    Przy czym kolejny raz podkreślam, ze nie jestem zwolennikiem ścigania
    tych oszołomów. Też uważam, ze to nie ma sensu. Pytanie było o przepis
    karny, a nie ocenę moralną ich działania.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2022-06-25 06:53:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Toteż trzeba zabezpieczyć jego komputer w domu, telefon komórkowy i co
    > się da, by stwierdzić, czy on takie materiały publikuje, czy tylko sobie
    > nagrywa. W postępowaniu się ustali, czy gość popełnia przestępstwo, czy
    > nie.

    Ty to jednak masz nasrane we łbie... A rybki?

    > JA tylko wskazałem możliwy przepis karny.

    Wskazałeś pierwszy z brzegu _niepasujący_ przepis.

    > nie wypowiadam się na temat
    > tego konkretnego prowokatora, bo nie mam zielonego pojęcia co on
    > nagrywał i po co.

    To akurat wiadomo - po to żeby trigerować tobie podobnych i wrzucać ich
    na jutuba;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2022-06-25 06:56:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 06:45, Shrek pisze:

> [...]
    > przysługującego jej prawa do odmowy składania zeznań? Pomijam już że to
    > nie ten przypadek, bo tam jest mowa o "bliskim związku z oskarżonym".

    Nie. Niczego takiego nie napisałem. Jak ją przesłuchasz w charakterze
    świadka to tych zeznań nie odczytasz nawet w sądzie. Równie dobrze
    możesz nie słuchać, bo szkoda czasu. A pasowało by jakoś udokumentować
    jej stanowisko. I to się robi właśnie poprzez wysłuchanie podejrzanego.
    A żeby go wysłuchać, to musisz jej ogłosić zarzut.

    --
    Robert Tomasik