  • Data: 2002-08-19 20:01:47
    Temat: Czy długi się przedawniają?
    Od: "4TEL" <t...@N...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam dłużnika (osobę fizyczną) wobec którego zostało
    przeprowadzone postępowanie, tytuł, komornik.
    No i właśnie komornik mi napisał, że nie może ściągnąć
    od niego nic, gdyż osoba ta nic nie posiada (oficjalnie).

    Mam pytanie jak długo taka sytuacja może trwać?
    Jak długo dłużnik będzie musiał mi oddać i jak długo
    będą rosły odsetki? Jak takie sprawy wyglądają w praktyce?

    4TEL

    -= (GG 261248) (tel. 0605 560072) =-