  • 71. Data: 2021-12-17 18:02:45
    Temat: Re: Czy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 12:10, J.F. pisze:

    > No wlasnie - dzieci rób, jak nie wiesz co robić :-)

    Dziękuję - mam mniej stresującą pracę niż dyszka dzieci w domu. Jakbym
    miał dwucyfrową ilośc dzieci to pewnie poszedłbym do pracy żeby odpocząć:P

    > Moment, bo czegos nie rozumiem - rodzic nie pracuje,
    > ale dziecko do przedszkola wysyla?

    No...

    > Tak nie lubi w domu siedziec?

    Tipsy cza zrobić. A tak na poważnie, jakbym nawet nie pracował też bym
    próbował wepchnąć dziecko do przedszkola (ale takiego "państwowego").
    Naprawdę dobrze to robi dzieciakom jak poprzebywają z rówieśnikami -
    zwłaszcza jedynakom. Ponadto mają dużo zajęć dodatkowych, wbrew pozorom
    program do przerobienia (dostawałem listę zabawa w ramach "zdalnego
    przedszkola" do przerobienia;) psychologa i logopedę, co obserwują i
    "oceniają" (musisz wyrazić zgodę) więc potencjalne problemy są wcześniej
    wykrywane. Poważnie - uważam, że każde dziecko powinno chodzić do
    dobrego przedszkola (co wyklucza większośc prywatnych). Dla jego dobra i
    rozwoju. To dla niego taki plac zabaw tylko przyjaźniejszy bo zna
    otoczenie;) Przynajmniej w warszawie to już nie te czasy, że to po
    prostu przechowalnia dla dzieci. Ja na przykład byłem przeciwko żeby
    szedł do żłobka, tym bardziej że jak wiesz żona przez chwilę nie
    pracowała. Uparła się, po jakimś czasie poszła do pracy (jeszcze przed
    przywróceniem). Okazało się że młody żłobek uwielbiał i z perspektywy
    czasu chyba bardzo mu to chyba pomogło. Dlatego zamiast 500 minus
    powinino iść się właśnie raczej w kierunku zapewnienia "darmowych"
    placówek o wysokim standardzie. Wtedy bym to popierał z całego serca,
    nawet jakbym dzieci nie miał.

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2021-12-17 18:05:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 12:04, J.F. pisze:

    > No chyba, ze w ramach odwetu przyslaliby nam jakiegos "Polakożerce" na
    > ambasadora :-)

    Wydaje mi się, że generalnie ambasadorów wysyła się, żeby coś załatwić a
    nie zrobić komuś na złość. Choć watykan to akurat specyficzny kraj i
    może doszli do wniosku, że w sumie hiszpania niczego od watykanu nie
    chce, więc można im dać psztyczka w nos.

    --
    Shrek

  • 73. Data: 2021-12-20 09:00:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Prowadź osobno na matematykę, polski, WF, geografię, przecież po co Ci szkoła dawana
    przez państwo, z którym tak walczysz?

    -----

  • 74. Data: 2021-12-20 09:12:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeśli się nie wbijesz w system i później automatyczna kontynuacja, to masz
    przechlapane.
    Z góry przewidujesz 4-letni odpoczynek od roboty?

    -----

  • 75. Data: 2021-12-20 20:15:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2021 o 09:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > Prowadź osobno na matematykę, polski, WF, geografię, przecież po co Ci
    > szkoła dawana przez państwo, z którym tak walczysz?

    I pewnie tak to się skończy, bo czarnek poziom zaniża nimiełosiernie.
    Tylko powinien się tego nauczyć w szkole - to że trzeba go będzie uczyć
    samemu jest wynikiem tego, że państwo daje dupy. No ale my o religii -
    możesz przypomnieć czy państwo jest świeckie czy katolickie? Bo jeśli
    świeckie to jest wyrażny powód żeby maty uczyło się w szkole i równie
    wyrażny, że jak ktoś chce dzieciak prowadzaćn religię to niech robi to
    we własnym zakresie.

    --
    Shrek