  • 61. Data: 2021-12-16 12:26:35
    Temat: Re: Czy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Dec 2021 18:10:25 +0100, Kviat wrote:

    > Nie muszę nic sugerować.

    > No faktycznie, przecież nikt pistoletu do głowy nie przystawia.
    >
    > https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Czy-relig
    ia-wlicza-sie-do-sredniej-ocen-2021-Sprawdzamy

    > "Tematem tym szczególnie zainteresowane są osoby, które starają się o
    > czerwony pasek bądź takie, które mogą mieć problem ze zdaniem do
    > następnej klasy. Jak wyjaśnia Ministerstwo Edukacji Narodowej, religia
    > wlicza się do średniej 2021, zarówno w szkole podstawowej, liceum, jak i
    > technikum. Oznacza to, że ocena z tego przedmiotu znajdzie się na
    > świadectwie szkolnym."

    No ciekawe.

    Ale ale ... jak ktos nie chodzi na religie, to co mu wlicza do
    sredniej - zero z religii, czy po prostu nic - mniej przedmiotow? :-)

    No to ciekawym co z tego wyjdzie:
    -uczniowie zaczna rezygnowac, bo po co sobie zanizac srednią.
    -katecheci zaczna same szostki wystawiac, aby mlodziez przyciagnac :-)

    > To po co mam przepłacać na klechę, skoro nie ma różnicy?

    Jak to w panstwie - ty nie chcesz, ktos inny chce, placic musicie obaj
    :-)

    J.

  • 62. Data: 2021-12-16 17:31:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 12:01, J.F pisze:

    > Twoja zona nie pracuje, bo dostala duzo pieniedzy ? :-)

    Ależ skąd - pracuje bo ją przywrócono do pracy - gdyby nie zgłosiła
    gotowości to by kasyu nie dostała - zresztą nie wiem co z nią robi - jej
    kasa, jej sprawa:P Powiem więcej - większość rodziców dzieci
    uczęszczających na jakieś zajęcia po szkole pracuje:P

    > A tu u nas indokrynacja od malego, bo potem I komunia itp :-)

    Trza by najpierw ochrzcić:P

    --
    Shrek

  • 63. Data: 2021-12-16 18:39:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2021 17:31:05 +0100, Shrek wrote:

    > Ależ skąd - pracuje bo ją przywrócono do pracy - gdyby nie zgłosiła
    > gotowości to by kasyu nie dostała

    I woleli ja zatrudnic na dluzej ?

    >- zresztą nie wiem co z nią robi - jej
    > kasa, jej sprawa:P

    Wasza kasa, wpolna, bo chyba nie macie rozlacznosci :-)

    > Powiem więcej - większość rodziców dzieci
    > uczęszczających na jakieś zajęcia po szkole pracuje:P

    Po szkole to nie wiem, moze i wiekszosc,
    ale po przedszkolu to zapewne wieksza wiekszosc,
    bo po co byloby przedszkole :-)

    > Trza by najpierw ochrzcić:P

    To akurat szybko idzie i nie wymaga wiekszego wysilku.

    Ale widze, ze KK chce przegrac i na tym polu
    - wymyslil nauki przedchrzcielne :-)

    https://parenting.pl/bede-matka-chrzestna-obowiazki-
    prezenty-i-inne-rozterki#

    A moze chce sobie zostawic tylko "scisly aktyw" ?

    P.S.
    http://www.parafiambszkaplerznejzary.pl/sakramenty-s
    w/nauki-dla-rodzicow-chrzestnych-przed-chrztem-dziec
    ka/

    Cztery razy to samo uczą?
    Czy cztery różne nauki, ale kolejnosc moze byc dowolna?

    J.

  • 64. Data: 2021-12-16 22:21:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 12:26, J.F pisze:

    > No ciekawe.
    >
    > Ale ale ... jak ktos nie chodzi na religie, to co mu wlicza do
    > sredniej - zero z religii, czy po prostu nic - mniej przedmiotow? :-)

    Drugie.

    > No to ciekawym co z tego wyjdzie:
    > -uczniowie zaczna rezygnowac, bo po co sobie zanizac srednią.
    > -katecheci zaczna same szostki wystawiac, aby mlodziez przyciagnac :-)

    Przecież żeby dostać coś innego niż 5 to trzeba być lgbt albo
    szatańskiej muzy słuchać:P

    --
    Shrek

  • 65. Data: 2021-12-16 22:37:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 18:39, J.F pisze:

    > I woleli ja zatrudnic na dluzej ?

    No. I nawet podwyżkę dostała. W sumie czemu mieliby nie chcieć? Zresztą
    chcieli czy nie - została przywrócona na poprzednie warunki, więc na
    nieokreślony. Żeby zwolnić trzeba uzasadnić:P Zawsze miała dobrą opinię
    i to była decyzja pełnomocnika p.o.remiara "prowadzę politykę
    prorodzinną" straszydło. Kierownikom pasuje, bo jest niezła, dyrektorzy
    nie bardzo mają powód żeby ją prześladować, bo i po co? Jeszcze się od
    nowa gnój zrobi. Dodatkowy pracownik, zwłaszcza dobry, z udokumentowaną
    nagrodami przeszłością zawsze się przyda.

    > Wasza kasa, wpolna, bo chyba nie macie rozlacznosci :-)

    Rozłączności nie mamy. Dopóki się nie rozwodzimy ja mam swoją, ona swoją
    i jakąś częśc wspólną;) Będziemy potrzebować więcej wspólnej to
    sprawdzimy ile mamy i ustalimy kto ile dorzuci. Daj spokój jakbyśmy
    mieli całą wspólną to jakaś porażka. Tak kupuję sobie zabawki dla
    dzieciaka i mam, a tak musiałbym się tłumaczyć z nerfów i modeli RC:)

    > Po szkole to nie wiem, moze i wiekszosc,
    > ale po przedszkolu to zapewne wieksza wiekszosc,
    > bo po co byloby przedszkole :-)

    Zajęcia kosztują, a najpopularniejszym sposobem zdobycia nadmiarowej
    gotowki dalej jest jednak praca. Choć pis stara się to usilnie zmienić.
    A co do przedszkola, to z tego co wiem masa ludzi ma lewe zaświadczenia
    o pracy. Nikt tego nie sprawdza a i wystarczy mieć na miesiąc w momencie
    składania oświadczenia.

    > To akurat szybko idzie i nie wymaga wiekszego wysilku.

    No trochę jednak wymaga bo musielibyśmy skłamać:P

    Nie wiem - mam to w d4:P

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2021-12-16 23:25:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dokładnie.

    A zrobienie takiego Bosaka ambasadorem w Izraelu? :) Jak patrzeć na
    społeczeństwo, to pewnie zły wybór, ale jak patrzeć na obecny rząd, czy
    to by była aż taka anomalia?

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2021-12-16 23:50:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-15, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Koran nakazuje zabijanie niemuzułman:

    Biblia też nie jest zbyt przyjazna.

    > 9,5 A kiedy miną święte miesiące, wtedy zabijajcie bałwochwalców, tam
    > gdzie ich znajdziecie; [-]
    > Krótki byłby żywot ambasadora- katolika. Są też takie kraje pod
    > szariatem gdzie ateizm jest zbrodnią karaną śmiercią.

    https://worldpopulationreview.com/country-rankings/s
    haria-law-countries
    Całe szczęście, że ci wszyscy ambasadorzy o tym nie wiedzą.

    --
    Marcin

  • 68. Data: 2021-12-17 06:20:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A zrobienie takiego Bosaka ambasadorem w Izraelu? :) Jak patrzeć na
    > społeczeństwo, to pewnie zły wybór, ale jak patrzeć na obecny rząd, czy
    > to by była aż taka anomalia?

    Sam sobie odpowiedziałeś. Byłby to zły wybór, zgodny z linią rządu:)

    --
    Shrek

  • 69. Data: 2021-12-17 12:04:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-12-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >A zrobienie takiego Bosaka ambasadorem w Izraelu? :) Jak patrzeć na
    >społeczeństwo, to pewnie zły wybór, ale jak patrzeć na obecny rząd,
    >czy
    >to by była aż taka anomalia?

    Tez bylby symbol.
    Tylko co na to Izrael - nie wyrazilby zgody, czy wyrazil - macie
    takiego ambasadora, jakiego chcecie.

    Trudno aby wymagali, zebysmy im Zyda wysłali,
    ale czy mogą sie domagać jakiejs "przyjaznej" osoby?
    Chyba nie ma takiego wymogu.

    No chyba, ze w ramach odwetu przyslaliby nam jakiegos "Polakożerce" na
    ambasadora :-)

    J.

  • 70. Data: 2021-12-17 12:10:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zajęcia kosztują, a najpopularniejszym sposobem zdobycia nadmiarowej
    >gotowki dalej jest jednak praca. Choć pis stara się to usilnie
    >zmienić.

    No wlasnie - dzieci rób, jak nie wiesz co robić :-)

    >A co do przedszkola, to z tego co wiem masa ludzi ma lewe
    >zaświadczenia o pracy. Nikt tego nie sprawdza a i wystarczy mieć na
    >miesiąc w momencie składania oświadczenia.

    Moment, bo czegos nie rozumiem - rodzic nie pracuje,
    ale dziecko do przedszkola wysyla?
    Tak nie lubi w domu siedziec?

    Czy po prostu pracuje gdzies na szaro, i potrzebuje zaswiadczenia do
    przedszkola?

    J.