  • 111. Data: 2024-03-22 02:04:42
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Shrek, ja Cie proszę...

    Nosiciel bezobjawowy na nic cię nie naprowadzi?

    Pierdolenie po linii że to absolutnie niemożliwe w przypadku każdej
    choroby dla mnie jest dowodem _fanatyzmu_ szczepionkowego.
    Człowiek myślący by powiedział że to raczej+ przypadkowa zbieżność bo
    nieprzypadkowa zależność _powinna_ statystycznie wyjść (zostać
    zauważona) o ile niej jest bardzo++ rzadka.

    Dla mnie ludzie wrzucający wszystkie szczepionki jak leci do jednego
    wora są idiotami albo skurwysynami marketingu. Podważanie zaufania do
    "starych" szczepionek nachalnym promowaniem nowych szczepionek na
    "(statystycznie( niezbyt groźne sprawy" dla mnie jest krótkowzrocznym
    skurwysyństwem pokazowym.

    --
    A. Filip

  • 112. Data: 2024-03-22 03:24:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-22, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > "starych" szczepionek nachalnym promowaniem nowych szczepionek na
    > "(statystycznie( niezbyt groźne sprawy" dla mnie jest krótkowzrocznym

    No właśnie nie ma o czym w ogóle dywagować. Wujek 3 dni po szczepieniu
    juz nie żył. Co prawda przejechał go autobus, ale wątpliwości pozostały.
    Za autobus wstawmy dowolną inną rzecz, w tym zatrucie dowolnym
    składnikiem szczepionki, zarażenie wirusem, w tym od szczepionki, czy
    czymkolwiek podobnym ot chocby w warstwie leksykalnej (zaszczepili go
    MMR, nazajutrz utopił się w Odrze).

    --
    Marcin

  • 113. Data: 2024-03-22 06:08:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Shrek, ja Cie proszę...

    Ale że co? Po prostu ciekawy jestem co autor chciał powiedzieć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 114. Data: 2024-03-22 06:11:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2024 o 02:04, A. Filip pisze:

    > Nosiciel bezobjawowy na nic cię nie naprowadzi?

    Ale ze niby od szczepionki się stał nosicielem? Przecież to tak nie działa.

    > Człowiek myślący by powiedział że to raczej+ przypadkowa zbieżność

    No właśnie tak zapewne było.

    > bo
    > nieprzypadkowa zależność _powinna_ statystycznie wyjść (zostać
    > zauważona) o ile niej jest bardzo++ rzadka.

    A tu akurat się nie do końca zgodzę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 115. Data: 2024-03-22 06:36:51
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > składnikiem szczepionki, zarażenie wirusem, w tym od szczepionki, czy
    > czymkolwiek podobnym ot chocby w warstwie leksykalnej (zaszczepili go

    Przecież Ci idioto napisałem, że nie wpadł pod pociąg, tylko zmarł na tę
    chorobę, na którą szczepił dziecko.
    To była jakaś odmiana sepsy.
    I nie jest to opinia zbolałej rodziny zmarłego tylko lekarzy.

    No, ale z fanatykami to jak z gołębiem w szachy.

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 116. Data: 2024-03-22 07:54:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ale ze niby od szczepionki się stał nosicielem? Przecież to tak nie
    > działa.

    Przy taki nachalnym promowaniu szczepionek "na co się tylko da"
    tak to w końcu kiedyś tam na coś tam zadziała bo (teoretycznie)
    "nie jest wykluczone".

    > No właśnie tak zapewne było.

    A ja napisałem coś innego? Ja "tylko" pisze że mówienie że to
    absolutnie niemożliwe w każdym obecnym i przyszłym przypadku
    jest debilnym i zbędnym fundowaniem sobie ślepej plamki.

    Przypadek leku dopuszczonego do użycia którego skutki uboczne były na
    miarę deformacji wieli płodów warto _zawsze_ pamiętać bo to że coś
    "podobnego ale inaczej" się kiedyś w końcu znowu trafi jest praktycznie
    zagwarantowane. Im dłużej się nie trafia (ponownie) tym bardziej
    standardy pedantycznej prewencji "erodują". To takie sprzężenie zwrotne
    łączące koszty prewencji z poziomem zagrożenia nie tylko w medycynie.

    > A tu akurat się nie do końca zgodzę.

    <ironia> Bo jesteś wyznawcą spiskowej teorii dziejów w medycynie?
    Tak trzymaj! </ironia>

    --
    A. Filip

  • 117. Data: 2024-03-22 09:27:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Mar 2024 02:24:30 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > No właśnie nie ma o czym w ogóle dywagować. Wujek 3 dni po szczepieniu
    > juz nie żył. Co prawda przejechał go autobus, ale wątpliwości pozostały.

    Szczepionka rzuciła mu się na mózg i wlazł pod autobus ...

> [...]
    > składnikiem szczepionki, zarażenie wirusem, w tym od szczepionki, czy
    > czymkolwiek podobnym ot chocby w warstwie leksykalnej (zaszczepili go

    A jak zmarl na zawał serca, wylew mózgu itp ?

    J.

  • 118. Data: 2024-03-22 14:05:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.03.2024 o 09:27, J.F pisze:

    > Szczepionka rzuciła mu się na mózg i wlazł pod autobus ...

    "zmarł dwa dni po zaszczepieniu jednego dziecka"

    Ich mózgi były jakoś połączone?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 119. Data: 2024-03-22 16:56:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2024 o 07:54, A. Filip pisze:

    > Przy taki nachalnym promowaniu szczepionek "na co się tylko da"
    > tak to w końcu kiedyś tam na coś tam zadziała bo (teoretycznie)
    > "nie jest wykluczone".

    Ale że jak - od szczepionki zachorował? Jak?

    > A ja napisałem coś innego? Ja "tylko" pisze że mówienie że to
    > absolutnie niemożliwe w każdym obecnym i przyszłym przypadku
    > jest debilnym i zbędnym fundowaniem sobie ślepej plamki.

    Ale pozostanmy przy tym, że udowadnia się związek a nie brak związku. Bo
    inaczej dojdziemy do tego, że popatrzył na zegarek i od tego zachorował.
    Udowodnij że nie?

    > <ironia> Bo jesteś wyznawcą spiskowej teorii dziejów w medycynie?

    NIe bardzo rozumiem, ale jestem w stanie sobie wyobrazić, że po prostu
    pominiętoby niewgodne aspekty. Z różnych względów - od tego że podmiot
    badający nie był zainteresowany takim wynikiem, do tego że takie
    przypadki się nie przebijają bo "mondrzejsze o tym nie wspominać". Ale w
    tym przypadku nie sądze - po prostu zbieg okoliczności i tyle. Bez grupy
    kontrolnej ciężko coś rozsądnego powiedzieć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 120. Data: 2024-03-23 01:31:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Szczepionka rzuciła mu się na mózg i wlazł pod autobus ...

    O to to to. Albo czip w szczepionce zakłócił funkcjonowanie urządzeń
    pokładowych autobusu. Pewnie nie wiesz, ale autobusy są w tej chwili
    naszpikowane elektroniką do inwigilacji pasażerów i kierowcy.

    > A jak zmarl na zawał serca, wylew mózgu itp ?

    To wydaje się zmarł na zawał serca lub wylew.

    --
    Marcin