  • 1. Data: 2024-03-16 03:47:09
    Temat: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Sąd dobrał się do rodziców zabójcy:
    https://edition.cnn.com/2024/03/14/us/james-crumbley
    -manslaughter-trial-thursday/index.html

    Wersja polska w Rzepie:
    https://www.rp.pl/przestepczosc/art40002981-15-latek
    -zastrzelil-czworo-uczniow-a-jego-ojciec-zostal-skaz
    any-grozi-mu-15-lat-wiezienia

    Niby nic zaskakującego, ale na ogół chyba się nie dobiera.

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2024-03-16 13:53:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    any-grozi-mu-15-lat-wiezienia
    > Niby nic zaskakującego, ale na ogół chyba się nie dobiera.

    O ile rozumiem pretensje o udostępnienie, czy nieodpowiednie
    przechowywanie broni, to z tymi rysunkami, to już chyba lekko
    przesadzają. Szkoła je też widziała. Profesjonaliści, a też nie uznali
    za stosowne nic zrobić.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-03-17 02:34:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-16, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > przechowywanie broni, to z tymi rysunkami, to już chyba lekko
    > przesadzają. Szkoła je też widziała. Profesjonaliści, a też nie uznali

    Szkoła uznała, i wezwała rodziców.
    https://cloudfront-us-east-1.images.arcpublishing.co
    m/gmg/NZCM4MOOAVG3RMAHKSXCIVGF2M.jpg

    Wiesz co, zależy jak na to patrzeć. Owszem, trochę to wygląda na
    przypadek, "jesteśmy mądrzy bo wiem jak się to skończyło', ale zdrugiej
    strony, jakby Cię szkoła wezwała i pokazała te rysunki, nie uznałbyś, że
    bezwzględnie należy mu tę broń odebrać i to natychmiast?

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2024-03-17 08:30:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > strony, jakby Cię szkoła wezwała i pokazała te rysunki, nie uznałbyś, że
    > bezwzględnie należy mu tę broń odebrać i to natychmiast?

    E tam - u nas jak kolo drze ryja że zajebie wszystkich a potem rzuca się
    na ludzi ale jednak tylko z pięściami a nie zabija, to się wzrusza
    rękami że po prostu pierdolnięty i nie można jego gróźb brać na poważnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-03-17 08:39:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > E tam - u nas jak kolo drze ryja że zajebie wszystkich a potem rzuca się
    > na ludzi ale jednak tylko z pięściami a nie zabija, to się wzrusza
    > rękami że po prostu pierdolnięty i nie można jego gróźb brać na poważnie.

    Ale tam mają już tradycję.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2024-03-17 08:41:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale tam mają już tradycję.

    U nas też - ten konkretny już ponad dekadę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-03-17 08:47:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > U nas też - ten konkretny już ponad dekadę.

    Tradycja to by była, jakby n-takich rzuciło się na kogoś z nożem. A w PL
    jest tradycja, że się nie rzucają.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2024-03-17 08:50:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tradycja to by była, jakby n-takich rzuciło się na kogoś z nożem. A w PL
    > jest tradycja, że się nie rzucają.

    Chyba raczej mają tradycję "dżimi gat a gan".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-03-17 20:06:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > strony, jakby Cię szkoła wezwała i pokazała te rysunki, nie uznałbyś, że
    > bezwzględnie należy mu tę broń odebrać i to natychmiast?

    Ja bym dziecku broni nie udostępniał przede wszystkim - nawet, gdyby nie
    malował takich dziwnych rysunków.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 10. Data: 2024-03-17 21:00:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja bym dziecku broni nie udostępniał przede wszystkim - nawet, gdyby nie
    > malował takich dziwnych rysunków.

    No chyba że na strzelnicy taktycznej - wtedy to godne, patriotyczne i
    chwalebne;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!