  • 121. Data: 2024-03-23 01:32:18
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale że co? Po prostu ciekawy jestem co autor chciał powiedzieć.

    Serio?

    --
    Marcin

  • 122. Data: 2024-03-23 05:20:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Serio?

    No serio - byłem ciekawy jaki mechanizm można by wymyśleć;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 123. Data: 2024-03-26 17:10:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Mar 2024 16:01:11 +0100, Wiesiaczek wrote:
> [...]
    >

    > "Podobnie postąpili m.in. policjanci z Ustronia Śląskiego, gdy
    > zatrzymali pijanego Ukraińca. Kierował należącym do niego audi A2 i miał
    > ponad dwa promile alkoholu. Policjanci nie zatrzymali jego auta -
    > pozwolili je zabrać znajomym kierowcy."
    >
    > To co jest do kurwy nędzy?
    > Jednym zabierają a innym nie?
    > Gdzie tu jest równość wobec prawa?
    > No i dlaczego jednemu zabiorą Volvo a drogiemu zajeżdżonego Golfa?
    > Gdzie tu jest sprawiedliwość?
    > I co na to konstytucja?
    >
    > Krótko mówiąc: Pierdolę taki rząd i takie "prawo"!

    No i wypierdoliłes, bo rząd odpowiedzialny za to prawo juz nie jest
    rządem :-)

    Ale czy następny rząd wypierdoli ten przepis, czy zostawi?

    W sumie, to zastanowiłbym się nad jeszcze jednym - konfiskata pojazdu
    osobom, które prowadzą go mając orzeczony zakaz prowadzenia ...
    choc może lepiej zostawić jak jest - gdy grozi kara więzienia.

    J.

  • 124. Data: 2024-03-30 12:03:31
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Z tej samej przyczyny dla której stawiamy 40 żeby jeździli 60.

    -----
    > A potraficie powiedzieć dlaczego Polska ma ostre limity skandynawskie (0.02%)
    zamiast normy ogólno-europejskiej (0.05%)?