  • 221. Data: 2009-05-12 07:40:05
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 12 May 2009 08:59:26 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > do nauczenia buraków jak sie parkuje poprawnie.
    >
    > wcale sie facetowi nie dziwię że go szlag trafił w końcu.

    A ja to widzę inaczej.

    Szukał nabuzowany burak z paralizatorem w kieszeni kogoś do zadymy.
    Ponieważ parkingi przed hipermarketami to dobre miejsce na jakieś jazdy,
    pojechał właśnie tam. Zobaczył typa, który źle zaparkował, pomyślał "o,
    jest okazja podymić".

    Poszedł zwrócić mu uwagę, co -- to częste -- rozjuszyło tamtego mistrza
    kierownicy, który mu odpyskował. Nasz burak wziął się przeto za robienie
    dymu, tj. zaczął spuszczać powietrze z kółek.

    No i zrobiła się bitka, ku wielkiej radości buraka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 222. Data: 2009-05-12 07:57:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zanim założę przybitkę, podsypię prochu na panewkę, ew. nakręcę skałkę...
    > nie, taki arkebuz raczej się nie przyda w starciu bezpośrednim.

    no tak, kazdemu czarnoprochowiec kojarzy sie z potopem szwedzkim, a
    tymczasem przed 1850 byly juz rewolwery i wlasnie o takich pisze, masz do
    wyboru dwa kalibry chyba 0.38 i 0.45 o ile mnie pamiec nie myli

  • 223. Data: 2009-05-12 07:58:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 12 May 2009 09:57:18 +0200, szerszen napisał(a):

    > no tak, kazdemu czarnoprochowiec kojarzy sie z potopem szwedzkim, a
    > tymczasem przed 1850 byly juz rewolwery i wlasnie o takich pisze, masz
    > do wyboru dwa kalibry chyba 0.38 i 0.45 o ile mnie pamiec nie myli

    Ale też bez amunicji AFAIK. Tj. tamte może i miały, ale nam nie wolno.

  • 224. Data: 2009-05-12 08:24:14
    Od: "Gan" <s...@o...pl>

    > Nie żartuje, tak było. Użył go prawidłowo. To nie on zaatakował
    > faceta paralizatorem, tylko facet go fizycznie zaatakował. A po ilu
    > Twoim zdaniem kompnięciach można się bronić? ;-)

    Bronić się można zawsze ale w trakcie ataku a nie po.
    Jeżeli było jedno kopnięcie i nic nie wskazywało na zamiar kontynuowania
    ataku to nie ma się przed czym bronić. Nie myl obrony z zemstą. Co inego
    jeżeli go np zaczął gonić albo dalej szedł na niego z łapami.
    Przyznaję, że to domysł ale i tak bardziej prawdopodobny niż Twój. Moje
    doświadczenie życiowe ;) wskazuje, że to nie była obrona tylko zwykłe
    odegranie się za kopa. Jak było - oceni sąd, pewnie byli świadkowie.

    > Moim zdaniem kopnięcie to była zwykła zemsta. Ale sąd zadecyduje jak było
    > (jeżeli dojdzie do rozprawy).

    Kopnięcie, to drobnostka. Nawet jeśli odpowie za to kopnięcie to kara będzie
    niska.
    Za to użycie paralizatora jest już groźne.

    > Po skutecznej obronie skończyło się na jednym. Reszta to gdybanie.
    >
    > Krystian

    Nie chce mi się wierzyć, że facet chciał go bić przed supermarketem w
    obecności świadków i rodziny, gdzie była łatwa możliwość identyfikacji
    sprawcy. No ale takiej wiedzy nie posiadamy - to będzie musiał ustalić sąd.

  • 225. Data: 2009-05-12 08:29:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.05.2009 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:
> [...]
    > Ponieważ parkingi przed hipermarketami to dobre miejsce na jakieś jazdy,
    > pojechał właśnie tam. Zobaczył typa, który źle zaparkował, pomyślał "o,

    A wystarczyło mieć przy sobie aparat, wyjąć go i spróbować ten samochód
    sfotografować. Zaraz zlecieliby się ochroniarze, że fotografuje i że nie
    wolno i mielibysmy porównywalną lub lepszą długością dyskusję z
    dodatkowymi wątkami: Np. co jeśli fotografował na potrzeby dowodowe
    udokumentowania ewentualnego wykroczenia i czy w tym wypadku odmowa
    opuszczenia terenu byłaby równiez naruszeniem miru lub innego sojuza i co
    jesli on lub ochronierze uzyliby paralizatora i czyja zona pierwsza by
    krzyczała i jak głośno. To by była dopiero zadyma.

    --
    Marcin

  • 226. Data: 2009-05-12 08:40:03
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne sam wiesz, że 'obrona konieczna' i idący z nim w parze 'stan
    > wyższej konieczności' w polskim sądownictwie już nie raz zostały podane
    > wielkim próbom z różnymi skutkami.

    w wiekszosci dobrymi

  • 227. Data: 2009-05-12 08:40:29
    Od: spp <s...@o...pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > To by była dopiero zadyma.

    A tutaj, na grupie... :):):)

    I jeszcze wątek o linczu we Włodowie by wypłynął. :)

    --
    spp

  • 228. Data: 2009-05-12 08:51:13
    Od: Toworek <T...@0...com>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie. ni ema przekroczenia, gdyby go popysku natrzepal by bylo ale jezeli
    > kopnal tak by
    > nie zrobic krzywdy a jedynie go odciagnac od tego kola nie ma
    > przekroczenia.

    kopiąc w okolice krocza jak najbardziej mógł zrobić krzywdę.

  • 229. Data: 2009-05-12 09:43:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Ale dla mnie utrudnianie ruchu to nadal coś zupełnie innego niż
    > utrudnianie parkowania w konkretnym miejscu. Jarek bez problemu
    > odjechał w inne miejsce więc gdzie tu utrudnienie?

    Samochód stoi, zasłania całą drogę, ale pan Marek był cwańszy i pojechał
    inną drogę i też dojechał do celu. Tez nie ma utrudniania ?
    Przy twoim podejściu nigdy nie będzie utrudniania bo zawsze można jechać
    gdzie indziej.

    --
    @2009 Johnson

  • 230. Data: 2009-05-12 10:38:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale też bez amunicji AFAIK. Tj. tamte może i miały, ale nam nie wolno.

    no bez amunicji, co nie oznacza, ze nie mozna go zaladowac i miec dotowego
    do strzalu w chwili potrzeby, pod warunkiem ze akurat nie bedzie padac ;)