  • 1. Data: 2009-05-10 13:14:34
    Temat: Fotoradar ale inaczej cd..
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    Jakiś miesiące temu opisywałem mój przypadek z fotką z radaru.
    Po przejściach które miałem, dostałem wreszcze numer konta do zapłaty :)
    Widocznie ktoś z sądu czyta tę grupę i zlitował się nademną :D
    Zatem wykroczenie w czerwcu 2008,
    wyrok sądu listopad 2008,
    informacje dostaje w styczniu 2009,
    numer konta maj 2009.
    Oczywiście wszystko już zapłacone, za miesiąc kasuje mi się konto z
    punktami.

    Współczuje tym ktorzy maja jakas sprawe w sądzie, wiadać iż przy ta błachej
    sprawie trwa to prawie rok !!
    --
    ---==[ krzymek ]==---

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4063 (20090508) __________

  • 2. Data: 2009-05-10 19:36:18
    Temat: Re: Fotoradar ale inaczej cd..
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Współczuje tym ktorzy maja jakas sprawe w sądzie, wiadać iż przy ta błachej
    > sprawie trwa to prawie rok !!

    ja bywałem w sądzie przez 5 lat, ale moja sprawa dla odmiany była błaha.