  • 1. Data: 2009-05-10 14:13:46
    Temat: Sprawa cywilna
    Od: "Pavloo" <p...@d...spam.pl>

    Jak długo czeka się na wezwanie do sądu w sprawie cywilnej, od chwili
    złożenia zwiadomienia o przestępstwie? Mam tu na myśli znieważenie.

    Bogdan.

  • 2. Data: 2009-05-10 14:21:23
    Temat: Re: Sprawa cywilna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pavloo" <p...@d...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Jak długo czeka się na wezwanie do sądu w sprawie cywilnej, od chwili
    > złożenia zwiadomienia o przestępstwie? Mam tu na myśli znieważenie.
    > Bogdan.

    Jesli zwiadomienie o przestępstwie, to sprawa karna. Jesli sprawa cywilna,
    to pozew. Sprecyzuj, o co pytasz.

  • 3. Data: 2009-05-10 14:23:27
    Od: "Pavloo" <p...@d...spam.pl>

    uściślam zatem: chodzi o pozew.

  • 4. Data: 2009-05-10 16:05:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > uściślam zatem: chodzi o pozew.

    Jesli chodzi o pozew, to teraz uściślij, w jakim trybie to postępowanie
    oraz podaj miasto. Bo rozbieżności pomiędzy sądami są ogromne. Z trybnem mi
    chodzi o to, że nei zawsze w ogóle sie odbywa rozprawa, a z faktu, że
    poczatkowo pomyliłeś postępwoanie karne i cywilne wnoszę, że biegły w tym
    nie jesteś.

  • 5. Data: 2009-05-10 17:23:49
    Od: "Pavloo" <p...@d...spam.pl>

    Tak naprawde to pytam w imieniu znajomej. Tryb bodajze zwykly zlozenia
    pozwu, miasto Olsztyn.
    Zreszta prosze o odpowiedz "statystyczna", ile
    srednio czeka sie na wstepne rozpatrzenie takiej sprawy.

    Bogdan

  • 6. Data: 2009-05-10 20:09:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tak naprawde to pytam w imieniu znajomej. Tryb bodajze zwykly zlozenia
    > pozwu, miasto Olsztyn.
    > Zreszta prosze o odpowiedz "statystyczna", ile
    > srednio czeka sie na wstepne rozpatrzenie takiej sprawy.

    Jakiej sprawy? To moze być sprawa spadkowa, o alimenty, rozwód,
    odszkodowanie, zapłatę i pewnie z tuzin innych, których nie wymieniłem.

  • 7. Data: 2009-05-10 20:24:25
    Od: "Pavloo" <p...@d...spam.pl>

    hehe o rany, myslalem ze mozna to jakos uogulnic, ze w polskim sadzie
    tyle a tyle czeka sie na rozpoczecie sprawy. A jakiej w tym przypadku,
    napisalem juz w pierwszym poscie :) Zniewazenie.

    Bogdan.