  • 1. Data: 2023-05-22 08:38:34
    Temat: Bogaty sie obroni
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    To była ciekawa sprawa, kolosalne pieniądze za przyjęcie dzieci na dobre uczelnie
    wyższe w Stanach, głównie ścieżką [rzekomego]
    "sportowca".
    https://edition.cnn.com/2019/03/12/us/college-admiss
    ions-scheme-how-it-worked/index.html
    Ale sędzia II instancji w apelacji uwalił oskarżenie ze względów formalnych.
    https://edition.cnn.com/2023/05/11/us/college-admiss
    ions-scam-conviction-overturn/index.html

  • 2. Data: 2023-05-22 16:51:31
    Temat: Re: Bogaty sie obroni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.05.2023 o 08:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > To była ciekawa sprawa, kolosalne pieniądze za przyjęcie dzieci na dobre
    > uczelnie wyższe w Stanach, głównie ścieżką [rzekomego] "sportowca".
    W Polsce były podobne sprawy z egzaminami dla kierowców, do których
    zamiast przyszłych kierowców za pieniądze przystępowały inne osoby.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-05-22 17:16:07
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Wy Robercie zamiast przypinać się do każdego wątku zrozumcie najpierw tekst pisany w
    obcym języku i może dajcie od siebie czasem
    odpocząć, bo zajebiecie p.s.p. jak Kogutek za...ał budowanie.

    -----

  • 4. Data: 2023-05-22 19:23:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 May 2023 08:38:34 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > https://edition.cnn.com/2023/05/11/us/college-admiss
    ions-scam-conviction-overturn/index.html

    Tylko to mnie troche dziwi, na ile cos wiem o USA.

    Akurat USC jest uczelnią prywatną. A tu federalne zarzuty?
    Sam USC poczuł sie poszkodowany?

    Studia w USA drogie, a USC to chyba nie jest pierwsza liga jak Harvard
    czy MIT ... nie wystarczy miec na czesne, aby się dostać?
    Bo nie wszyscy mają, to chyba powinny być wolne miejsca?
    Panstwo będzie dyktowało, kogo wolno przyjąc na studia, a kogo nie?

    A przy tych kwotach ... nie wystarczy dac oficjalnej dotacji na USC?
    Czy inflacja ... wystarczy, ale to juz miliony muszą być?

    Moze i tak
    https://news.usc.edu/trojan-family/the-campaign-for-
    usc-hits-6-billion-and-keeps-on-going/

    6 mld ... rocznie czy w 7 lat?
    I jednak ... pierwsza liga? przynajmniej finansowo?

    J.

  • 5. Data: 2023-05-22 21:02:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > W Polsce były podobne sprawy z egzaminami dla kierowców, do których
    > zamiast przyszłych kierowców za pieniądze przystępowały inne osoby.

    A gdzie to podobieństwo?
    Tam też płacili komuś, żeby ktoś inny na tych uczelniach zdawał za nich
    egzaminy?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr