  • 1. Data: 2023-05-22 15:01:11
    Temat: awanturka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,187572,297
    82539,strzelanina-w-lodzi-media-kierowca-strzelal-do
    -mezczyzny.html

    "Sceny grozy rozegrały się w nocy z soboty na niedzielę (20/21 maja)
    na łódzkiej myjni samochodowej mieszczącej się przy ulicy Rokicińskiej
    (województwo łódzkie). Zgłoszenie o awanturze z udziałem broni palnej
    oraz siekiery wpłynęło na komisariat po północy, jednak gdy
    funkcjonariusze dotarli pod wskazany adres, uczestników zdarzenia już
    tam nie było.

    Na trop osób zaangażowanych w strzelaninę policjanci wpadli bardzo
    szybko. W niedługim odstępie czasu od wezwania do jednego z łódzkich
    szpitali trafił bowiem 32-latek wymagający natychmiastowej pomocy
    medycznej z powodu rany postrzałowej obejmującej między innymi obszar
    twarzoczaszki.
    W przeciągu kilku godzin od zidentyfikowania pierwszego uczestnika
    zdarzenia zatrzymano podejrzanego o udział w strzelaninie 26-latka.
    Poza nim w gronie osób pochwyconych przez policję znalazł się jeszcze
    podejrzany o dokonanie postrzelenia 27-latek oraz dwoje innych
    mężczyzn. Żaden z nich nie został na razie przesłuchany.

    Według informacji podawanych przez "Dziennik Łódzki" między kierowcami
    mercedesa oraz bmw miało dojść do kłótni, która przerodziła się w
    awanturę. Jeden z mężczyzn miał użyć w jej trakcie nawet siekiery, do
    ataku na przeciwnika. Jak dodaje RMF FM, kierowca bmw w pewnej chwili
    miał wyciągnąć broń i zacząć strzelać "do innego mężczyzny, który
    biegł w jego stronę z siekierą". Funkcjonariusze zabezpieczyli teren
    zdarzenia, w tym 5 uszkodzonych pojazdów i weryfikują możliwość
    uzyskania nagrania z monitoringu. - Śledczy będą próbować odtworzyć
    przebieg zdarzenia. Na razie nikt nie usłyszał zarzutów. Śledztwo trwa
    - przekazał Krzysztof Kopania z Prokuratury Okręgowej w Łodzi."

    Czy mam rozumiec, ze śledczy oglądają monitoringi, żeby przesłuchac we
    własciwym trybie?
    Ma to jakis sens, w swietle wyjaśnień Roberta ... ale ile tak można
    trzymac w "zatrzymaniu" niewinną ofiare napaści? :-P

    No chyba, ze nie taka niewinna i podstawy do zatrzymania są ...

    J.

  • 2. Data: 2023-05-22 22:33:48
    Temat: Re: awanturka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.05.2023 o 15:01, J.F pisze:
    > Ma to jakis sens, w swietle wyjaśnień Roberta ... ale ile tak można
    > trzymac w "zatrzymaniu" niewinną ofiare napaści? ?
    48 godzin.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-05-23 00:12:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 May 2023 22:33:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > 48 godzin.

    To czas oficjalnie maksymalny - a jak ona was potem zaskarzy o
    nieuzasadnione zatrzymanie?
    I sie okaze, ze nawet 12h to za długo ...

    J.