  • 21. Data: 2024-04-09 22:04:32
    Temat: Re: Biskup ożenił się z pisarką satanistyczną
    Od: n...@o...pl

    Animka <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

    > Papież ich pobłogosławił.
    >
    > https://www.se.pl/wiadomosci/swiat/biskup-zrzucil-su
    tanne-i-ozenil-sie-z-autorka-erotykow-wszystko-dziek
    i-milosierdziu-papieza-aa-j6nR-2HxK-X8rw.html

    Może będzie próbował ją wciągnąć na członka kościoła katolickiego?

  • 22. Data: 2024-04-09 22:30:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 15:39, Animka pisze:

    tanne-i-ozenil-sie-z-autorka-erotykow-wszystko-dziek
    i-milosierdziu-papieza-aa-j6nR-2HxK-X8rw.html

    > To do kościoła katolickiego mało kto już pójdzie na mszę.

    Albo wręcz odwrotnie, nowe trzeba będzie budować lub stare odbierać
    dyskotekom. :)
    https://dorzeczy.pl/swiat/567807/francja-rosnie-licz
    ba-chrztow-doroslych.html

    Robert

  • 23. Data: 2024-04-09 22:35:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kościół dużo mniej narobił sobie wrogóow mieszaniem sie do polityki co
    > hipokryzją, którą uprawia w sposób zupełnie jawny praktycznie od zawsze.
    > Dostępność do informacji ostatniego ćwierćwiecza sprawiła, że ta
    > hipokryzja stała się doskonale widoczna dla wszystkich. A arogancja i
    > zastraszanie już od dawna nie działa na młodsze pokolenia.

    Mądrego to i miło posłuchać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2024-04-09 23:53:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Albo wręcz odwrotnie, nowe trzeba będzie budować lub stare odbierać
    > dyskotekom. ?
    > https://dorzeczy.pl/swiat/567807/francja-rosnie-licz
    ba-chrztow-doroslych.html

    Być może po prostu zmienia się podejście Kościoła do wiernych. Już ne
    "należy się", a po prostu jakiś dialog.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 25. Data: 2024-04-10 10:25:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 09 Apr 2024 21:19:44 +0200, A. Filip napisał(a):

    > A podeprzesz to statystykami trendów?

    https://www.rp.pl/swiat/art4799471-ameryka-lacinska-
    coraz-mniej-katolicka

    "Jak pokazuje opublikowane wczoraj badanie, kościoły protestanckie w
    Ameryce Łacińskiej coraz częściej zyskują wiernych na rzecz tradycyjnie
    dominującego w regionie Kościoła katolickiego. Mimo, że aż 84 proc.
    badanych mieszkańców regionu zostało wychowanych jako katolicy, to obecnie
    stanowią oni 69 proc. Co piąty mieszkaniec krajów Ameryki Łacińskiej
    określa się natomiast jako członek jednego z kościołów protestanckich -
    mimo że tylko 9 proc. wychowało się w tej wierze."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    https://sites.google.com/view/gtracz