  • 1. Data: 2024-04-03 22:01:45
    Temat: Będzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach...
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    "Nie będę mówił dzisiaj o kwestii bezpieczeństwa państwa, o zagrożeniu
    wojną, o tym co dzieje się w Ukrainie, o tym co czeka Europę i świat w
    perspektywie najbliższych kilkunastu miesięcy. Będzie czas tuż po
    wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach, jakie mój rząd
    podejmie, żeby Polska była naprawdę bezpieczna - powiedział Donald Tusk
    podczas spotkania otwartego zorganizowanego 3 kwietnia w Krakowie. -
    Zrobimy tak, żeby Polska była bezpieczna niezależnie od tego co komu w
    Moskwie wpadnie do głowy, jaka katastrofalna, czy zbrodnicza głupota
    przyjdzie Putinowi do głowy - podkreślił szef polskiego rządu."

    Oho, przewiduje kolejne pozycje na fakturze za prąd:
    - opłata szkoleniowa
    - opłata zbrojeniowa
    - opłata bunkrowa

    Do tego pańszczyzna na poligonach i to nie ostatnie słowo.

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/tajemnic
    za-zapowied%C5%BA-donalda-tuska-ws-wojny-w-ukrainie-
    szczeg%C3%B3%C5%82y-ujawni-po-wyborach/ar-BB1l0VZa

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2024-04-04 11:39:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 3 Apr 2024 22:01:45 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Do tego pańszczyzna na poligonach i to nie ostatnie słowo.

    Nie dawno czytałem, choć raczej pobieżnie, że wszyscy - poza Kviatem -
    wprost marzą, żeby sobie postrzelać, więc tę przyjemność będą mieli za
    friko.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 3. Data: 2024-04-04 11:45:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

  • 4. Data: 2024-04-04 12:10:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:
> [...]
    za-zapowied%C5%BA-donalda-tuska-ws-wojny-w-ukrainie-
    szczeg%C3%B3%C5%82y-ujawni-po-wyborach/ar-BB1l0VZa

    Jest jakieś prawo nakazujące mu jak głupiemu ogłosić
    "bolesne decyzje" przed wyborami a nie dopiero po nich?
    AFAIK NIE pogłębił ducha Sienkiewicza/Bodnara.

  • 5. Data: 2024-04-04 12:52:07
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 4.04.2024 o 12:10, A. Filip pisze:
    > Jest jakieś prawo nakazujące mu jak głupiemu ogłosić
    > "bolesne decyzje" przed wyborami a nie dopiero po nich?
    > AFAIK NIE pogłębił ducha Sienkiewicza/Bodnara.
    Wiesz co cechuje głupca, Filipku? Nieumiejętność odróżnienia treści od
    formy :)

  • 6. Data: 2024-04-04 13:29:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Apr 2024 22:01:45 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    za-zapowied%C5%BA-donalda-tuska-ws-wojny-w-ukrainie-
    szczeg%C3%B3%C5%82y-ujawni-po-wyborach/ar-BB1l0VZa

    No ale ta pańszczyzna, czy tez przeszkolenie wojskowe ... może
    potrzebne. Patrz na Ukrainę - kto nas będzie bronił?

    Z drugiej strony ... wprowadzic do szkół latanie dronami, uczniowie
    chętnie się nauczą :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-04-04 13:41:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-04, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Niedawno czytałem, choć raczej pobieżnie, że wszyscy - poza Kviatem -
    > wprost marzą, żeby sobie postrzelać, więc tę przyjemność będą mieli za
    > friko.

    A czy będzie choć jeden mały nazista?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2024-04-04 14:03:25
    Od: Jacek <j...@...pl>

    > A czy będzie choć jeden mały nazista?

    O nazistę, nawet małego, dziś trudno ale zawsze możesz postrzelać sobie
    do Filipa, on jest kryptoantysemitą a to prawie to samo :)

  • 9. Data: 2024-04-04 14:36:14
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-04 o 12:10, A. Filip pisze:

    > Jest jakieś prawo nakazujące mu jak głupiemu ogłosić
    > "bolesne decyzje" przed wyborami a nie dopiero po nich?
    > AFAIK NIE pogłębił ducha Sienkiewicza/Bodnara.

    Masz podpowiedź:
    Pobór nie zlikwidowany tylko zawieszony.

    cyt.
    Dlaczego więc MON opublikowało 19 października 2023 r. projekt nowego
    rozporządzenia w sprawie sposobu odbywania obowiązkowej zasadniczej
    służby wojskowej?

    Art. 155. obrona Ojczyzny 1.
    Do odbycia obowiązkowej zasadniczej służby wojskowej kwalifikuje ....
    które nie ukończyły 35 roku życia.

  • 10. Data: 2024-04-04 14:45:10
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-04 o 14:36, alojzy nieborak pisze:
    > Art. 155. obrona Ojczyzny 1.
    > Do odbycia obowiązkowej zasadniczej służby wojskowej kwalifikuje ....
    > które nie ukończyły 35 roku życia.

    A jak kto ma kredyt to co?