    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Subject: Atak czy obrona?
    Date: Thu, 19 Nov 2020 14:04:29 +0100

    Akcja właściwa zaczyna się od 5 mim 23 sek (wcześniejszy bełkot można
    sobie darować)
    https://twitter.com/tvp_info/status/1329147227990790
    149

    Nawet bym o tym nie usłyszał, ale przez przypadek przemknął mi program
    jakiejś rządowej tuby propagandowej i okazało się, że się tym
    brandzlowali cały wczorajszy wieczór.
    Że niby atak na kobietę czy coś takiego.

    Oni mają coś ze wzrokiem? Bo ja tam widzę, że jakaś kobieta próbuje siłą
    wedrzeć się do budynku.

    Pozdrawiam
    Piotr