    From: "Przemek" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro-problem
    Date: Sat, 7 Jan 2006 22:23:25 +0100

    Witam,
    Mam taki kłopot - dość poważny.
    Wczoraj zadzwonili do mnie z Allegro i nakazali wpłacić 1500 zł prowizji do
    sprzedaży samochodu.
    Na początku myślałem, że to ktoś żarty sobie robi, ale okazało się, że to
    nie są wygłupy. Po prostu ktoś zalogował się na Allego jako ja i sprzedał
    samochód.
    Po długich negocjacjach dali się przekonać, że to było włamanie się na moje
    konto i (podobno) sprawa zostanie zgłoszona policji. Jednak nakazali wpłacić
    pieniądze za prowizję, bo ktoś musi zapłacić. Jezeli nie wpłacę w przeciągu
    tygodnia, to przyślą windykatora.
    Teraz mam pytanie: Czy wpłacać, czy czekać i gdzie moge szukać pomocy?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Przemek