    From: "Rolnik" <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ach te wojsko
    Date: Wed, 20 Feb 2002 15:34:21 +0100

    Opisze sprawę po kolei;
    W 1999 roku ukończyłem studia wyższe,
    W tym też roku, 11 czerwca 1999 roku przejąłem od babci gospodarstwo rolne.
    Równocześnie studiowałem na drugim kierunku i z niego nosiłem zaświadczenia
    do WKU, ale tylko na wezwanie, a nie sam i ostatnie dwa lata wezwań
    niedostawałem.
    Dnia 25 stycznia skreślono mnie z listy studentów z powodu braku postępów.
    Dzisiaj przyszło wezwanie do stawienia się celem odbycia zasadniczej.
    Przypuszczam, że spowodowane tymskreśleniem.
    Niestety 28 lat kończe w tym roku kalendarzowym.
    Pomóżcie; co z tym fantem zrobić? Czy jak już mnie ewentualnie wezmą to
    gdzie? Przecież na zasadniczą mam ciut przywysokie wykształcenie?!

    Pozdrawiam
    Bartek