  • Data: 2004-05-03 12:28:31
    Temat: 3 Umowa o prace
    Od: "TEQ" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Kolejno w lutym, marcu i kwietniu otrzymalem 1 miesieczne umowy o prace na
    czas okreslony.. Zgodnie z obowiazujacym prawem 3 umowa przed przystapieniem
    Polski do UE nie byla traktowana jako na czas nieokreslony.
    W związku z powyzszym mam pytanie czy jak teraz dostane w sumie 4 juz umowe
    ale 1 po przystapieniu do UE to jako ktora bedzie traktowana ? Wydaje mi sie
    ze to poprzenie 3 beda traktowane jako 1 a ta kolejna juz w UE bedzie
    traktowana jak w sumie 2 umowa. Moze ktos jest dokladnie zorientowany. Z
    góry dziekuje za pomoc.