-
Rynek pocztowy a interesy konsumentów
... powiem kondycję innych rynków, a więc rynku komunikacji elektronicznej, reklamy, dystrybucji, bankowości czy ubezpieczeń. Usługi pocztowe mają także duże znaczenie dla konsumentów, umożliwiając im lub ograniczając efektywną i łatwą komunikację. Rynek pocztowy w Polsce Wprawdzie w ostatnim czasie rozwój Internetu i usług telekomunikacyjnych ...
-
Czy i jak można reklamować piwo bezalkoholowe?
... rozmiarze społecznego problemu jaki stwarza w Polsce alkoholizm uzasadnione jest ograniczenie swobody działalności gospodarczej wprowadzone zakazem reklamy pośredniej. Reklama i promocja ... Polski [online:] https://abrsesta.com/pl/preferencje-piwne-polakow-w-2021/ Artykuł „Rynek alkoholi w Polsce” opublikowany na portalu internetowym hurt&detal [online ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... się coraz bardziej kompleksowej oferty i coraz wyższej jakości obsługi. Rynek staje się coraz bardziej wymagający. ... ofertę. Ze względu na różnorodność form i zastosowań reklamy trudno sprecyzować cechy wyróżniające reklamę spośród ... biur podróży, banków oraz innych podmiotów gospodarczych w Polsce wysyła oferty bezpośrednio klientom, skuteczność ...
-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
... telewizyjny oraz polityk) działający w sieci [3]. Tymczasem zakaz reklamy alkoholu w Polsce obowiązuje od 2001 r. i jest wskazany w artykule 13(1) ustawy ... rynek. O swoich uprawnieniach coraz szerzej wiedzą także konsumenci, którzy jako odbiorcy nieprawidłowych komunikatów często sami korzystają z uprawnień w zakresie zgłaszania nieuczciwej reklamy ...
Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, oznaczanie reklam, UOKiK, social media, post sponsorowany, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing, reklama alkoholu, reklama alkoholu w internecie, Omnibus -
Nowa ustawa medialna a działalność przedsiębiorstw
... Polsce zaczęła obowiązywać część unijnych dyrektyw dotyczących mediów, które de facto powinny zostać wdrożone najpóźniej w grudniu 2009 roku. Niektóre kwestie związane z rynkiem medialnym zostały dostosowane do zmieniających się warunków społeczno-gospodarczych, co najlepiej uwidacznia się na gruncie regulacji dotyczących reklamy ... na rynek ...
-
Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej podpisana
... również problematykę zasad sprzedaży, reklamy i promocji środków spożywczych, wymagań w zakresie ... dane dystrybutora na rynek polski. Ponadto ustawa wyłącza ... Polsce. Regulacje te są wzorowane na regulacjach dotyczących stwierdzenia wykonalności wydanego w Polsce europejskiego nakazu zapłaty, zaświadczenia dotyczącego orzeczenia wydanego w Polsce ...
-
Ustawa o książce: co zmieni się dla czytelników i wydawców?
... e-commerce Nowe regulacje wpłyną znacząco na rynek e-commerce. Najważniejsze zmiany regulacji ceny ... od podmiotu zagranicznego, jest w rzeczywistości magazynowana w Polsce i stąd wysyłana. Czego jeszcze zabrania ustawa? Art. ... innych niż dozwolone przepisami oraz stosujący reklamy z naruszeniem ustawy, popełnią czyn nieuczciwej konkurencji w ...