Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw
projekt dotyczy poprawy warunków realizacji konstytucyjnego prawa do nauki oraz obowiązku zapewnienia przez władze publiczne obywatelom powszechnego i równego dostępu do wykształcenia przez zwiększenie dostępności podręczników dla uczniow
- Kadencja sejmu: 7
- Nr druku: 2315
- Data wpłynięcia: 2014-04-18
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: Ustawa o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw
- data uchwalenia: 2014-05-30
- adres publikacyjny: Dz.U. poz. 811
2315
Załącznik nr 11
WZÓR
Nazwa szkoły (zespołu szkół) składającej rozliczenie
Nazwa jednostki samorządu terytorialnego
…………………………………………………….
………………………………………………..
Adres
Kod TERYT
……………………………………………………..
…………………………………………………….
Regon
…………………………………………………….
Rozliczenie
wykorzystania w 2014 r. dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręcznik do nauki języka obcego nowożytnego,
materiały edukacyjne i ćwiczeniowe
Uwaga: rozliczenie wypełniają szkoły prowadzone przez osobę prawną inną niż jednostka samorządu terytorialnego lub przez osobę fizyczną
Gimnazjum (w tym
Szkoła podstawowa (w tym szkoła artystyczna
szkoła artystyczna
realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły
realizująca kształcenie
podstawowej)
ogólne w zakresie
Lp.
Wyszczególnienie
gimnazjum)
Razem
I
II
V
I
I
II
a I
a I
a I
a I
a V
V
sa
a I
a I
a I
las
las
las
las
las
la
las
las
las
K
K
K
K
K
K
K
K
K
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1
Kwota dotacji celowej otrzymanej w roku 2014 na wyposażenie klas I szkoły
podstawowej w podręcznik do nauczania języka obcego nowożytnego lub
w materiały edukacyjne
2
Kwota dotacji celowej otrzymanej w roku 2014 na wyposażenie szkoły
w materiały ćwiczeniowe dla uczniów klasy I szkoły podstawowej
3
Rzeczywista liczba uczniów klasy I szkoły podstawowej w roku szkolnym
2014/2015 powiększona o liczbę uczniów równą liczbie oddziałów klas I szkoły
podstawowej, którym szkoła ze środków dotacji w 2014 r. zapewniła podręcznik
do nauczania języka obcego nowożytnego lub materiały edukacyjne
29
Gimnazjum (w tym
Szkoła podstawowa (w tym szkoła artystyczna
szkoła artystyczna
realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły
realizująca kształcenie
podstawowej)
ogólne w zakresie
Lp.
Wyszczególnienie
gimnazjum)
Razem
I
II
V
I
I
II
a I
a I
a I
a I
a V
V
sa
a I
a I
a I
las
las
las
las
las
la
las
las
las
K
K
K
K
K
K
K
K
K
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
4
Rzeczywista liczba uczniów klasy I szkoły podstawowej w roku szkolnym
2014/2015, którym szkoła ze środków dotacji w 2014 r. zapewniła materiały
ćwiczeniowe
5
Maksymalna kwota dotacji celowej należnej w roku 2014 na wyposażenie szkoły
w podręcznik do nauczania języka obcego nowożytnego lub materiały edukacyjne
(iloczyn liczby uczniów wykazanej w poz. 3 tabeli, kol. 2 i kwoty 24,75 zł na
ucznia)
6
Maksymalna kwota dotacji celowej należnej w roku 2014 na wyposażenie szkoły
w materiały ćwiczeniowe (iloczyn liczby uczniów wykazanej w poz. 4 tabeli, kol.
2 i kwoty 49,50 zł na ucznia)
7
Dodatnia różnica pomiędzy dotacją wykazaną w poz.1, a maksymalną kwotą
dotacji wykazaną w poz. 5 (poz. 1–poz. 5) /jeżeli różnica jest niedodatnia należy
wpisać „0”/
8
Dodatnia różnica pomiędzy dotacją wykazaną w poz.2, a maksymalną kwotą
dotacji wykazaną w poz. 6 (poz. 2–poz. 6) /jeżeli różnica jest niedodatnia należy
wpisać „0”/
9
Wysokość udokumentowanych wydatków poniesionych w 2014 r. (pokrytych
środkami dotacji na 2014 r.) na zapewnienie wyposażenie szkoły w podręcznik na
rok szkolny 2014/2015 do nauczania języka obcego nowożytnego w klasie I
szkoły podstawowej lub materiały edukacyjne
10
Wysokość udokumentowanych wydatków poniesionych w 2014 r. (pokrytych
środkami dotacji na 2014 r.) na zapewnienie wyposażenia szkoły w materiały
ćwiczeniowe na rok szkolny 2014/2015
11
Dodatnia różnica pomiędzy maksymalną kwotą dotacji celowej, wykazanej
w poz. 5, a wysokością udokumentowanych wydatków poniesionych w 2014 r.,
wykazanych w poz. 9 (poz. 5–poz. 9) /jeżeli różnica jest niedodatnia należy
wpisać „0”/
12
Dodatnia różnica pomiędzy maksymalną kwotą dotacji celowej, wykazanej
w poz.6, a wysokością udokumentowanych wydatków poniesionych w 2014 r.,
wykazanych w poz. 10 (poz. 6–poz. 10) /jeżeli różnica jest niedodatnia należy
wpisać „0”/
30
Gimnazjum (w tym
Szkoła podstawowa (w tym szkoła artystyczna
szkoła artystyczna
realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły
realizująca kształcenie
podstawowej)
ogólne w zakresie
Lp.
Wyszczególnienie
gimnazjum)
Razem
I
II
V
I
I
II
a I
a I
a I
a I
a V
V
sa
a I
a I
a I
las
las
las
las
las
la
las
las
las
K
K
K
K
K
K
K
K
K
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
13
Środki do zwrotu do budżetu jednostki samorządu terytorialnego
(poz. 7+poz. 8+poz. 11+poz. 12)
................................……………………………….
data sporządzenia, pieczęć i podpis dyrektora szkoły
Załączniki: kopie dokumentów finansowych potwierdzających poniesione wydatki
31
Załącznik nr 12
WZÓR
Nazwa szkoły (zespołu szkół) składającej rozliczenie
Nazwa jednostki samorządu terytorialnego
…………………………………………………….
………………………………………………..
Adres
Kod TERYT
……………………………………………………..
…………………………………………………….
Regon
…………………………………………………….
Rozliczenie
wykorzystania w 2015 r. dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i ćwiczeniowe
Uwaga: rozliczenie wypełniają szkoły prowadzone przez osobę prawną inną niż jednostka samorządu terytorialnego lub przez osobę fizyczną
Gimnazjum (w tym
Szkoła podstawowa (w tym szkoła artystyczna
szkoła artystyczna
realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły
realizująca kształcenie
podstawowej)
ogólne w zakresie
Lp.
Wyszczególnienie
gimnazjum)
Razem
I
II
V
I
II
a I
a I
a I
a I
a V
a I
a I
a I
las
las
las
las
las
asa VI
las
las
las
K
K
K
K
K
Kl
K
K
K
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1
Kwota dotacji celowej otrzymanej w roku 2015 na wyposażenie klas I–II szkoły
podstawowej w podręcznik do nauczania języka obcego nowożytnego lub
w materiały edukacyjne oraz pozostałych klas na wyposażenie w podręczniki lub
w materiały edukacyjne
2
Kwota dotacji celowej otrzymanej w roku 2015 na wyposażenie szkoły w
materiały ćwiczeniowe
3
Rzeczywista liczba uczniów (szkoła podstawowa – klasy: I, II i IV, gimnazjum –
klasa I) odpowiedniej klasy w roku szkolnym 2015/2016 powiększona o liczbę
uczniów równą liczbie oddziałów danej klasy, którym szkoła ze środków dotacji
w 2015 r. zapewniła podręcznik do nauczania języka obcego nowożytnego,
podręczniki lub materiały edukacyjne
32
Gimnazjum (w tym
Szkoła podstawowa (w tym szkoła artystyczna
szkoła artystyczna
realizująca kształcenie ogólne w zakresie szkoły
realizująca kształcenie
podstawowej)
ogólne w zakresie
Lp.
Wyszczególnienie
gimnazjum)
Razem
I
II
V
I
II
a I
a I
a I
a I
a V
a I
a I
a I
las
las
las
las
las
asa VI
las
las
las
K
K
K
K
K
Kl
K
K
K
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
4
Rzeczywista liczba uczniów odpowiedniej klasy w roku szkolnym 2015/2016,
którym szkoła ze środków dotacji w 2015 r. zapewniła materiały ćwiczeniowe
5
Maksymalna kwota dotacji celowej należnej w roku 2015 na wyposażenie szkoły
w podręcznik do nauczania języka obcego nowożytnego bądź w podręczniki lub
materiały edukacyjne (iloczyn liczby uczniów wykazanej w poz. 3 tabeli, kol. 2, 3
i kwoty 24,75 zł na ucznia, iloczyn liczby uczniów wykazanej w poz. 3 tabeli,
kol. 5 i kwoty 138,61 zł na ucznia, iloczyn liczby uczniów wykazanej w poz. 3
tabeli, kol. 8 i kwoty 247,52 zł na ucznia)
6
Maksymalna kwota dotacji celowej należnej w roku 2015 na wyposażenie szkoły
w materiały ćwiczeniowe (iloczyn liczby uczniów wykazanej w poz. 4 tabeli,
kol. 2, 3 i kwoty 49,50 zł na ucznia, iloczyn liczby uczniów wykazanej w poz. 4
tabeli, kol. 5, 8 i kwoty 24,75 zł na ucznia)
7
Dodatnia różnica pomiędzy dotacją wykazaną w poz.1, a maksymalną kwotą
dotacji wykazaną w poz. 5 (poz. 1–poz. 5) /jeżeli różnica jest niedodatnia należy
wpisać „0”/
8
Dodatnia różnica pomiędzy dotacją wykazaną w poz. 2, a maksymalną kwotą
dotacji wykazaną w poz. 6 (poz. 2–poz. 6) /jeżeli różnica jest niedodatnia należy
wpisać „0”/
9
Wysokość udokumentowanych wydatków poniesionych w 2015 r. (pokrytych
środkami dotacji na 2015 r.) na zapewnienie od roku szkolnego 2015/2016
wyposażenia szkoły w podręcznik do nauczania języka obcego nowożytnego
w klasach I–II szkoły podstawowej lub materiały edukacyjne a także podręczniki
lub materiały edukacyjne w pozostałych klasach
10
Wysokość udokumentowanych wydatków poniesionych w 2015 r. (pokrytych
środkami dotacji na 2015 r.) na zapewnienie wyposażenia szkoły w materiały
ćwiczeniowe na rok szkolny 2015/2016
11
Dodatnia różnica pomiędzy maksymalną kwotą dotacji celowej, wykazanej
w poz. 5, a wysokością udokumentowanych wydatków poniesionych w 2015 r.,
wykazanych w poz. 9 (poz. 5–poz. 9) /jeżeli różnica jest niedodatnia należy
wpisać „0”/
12
Dodatnia różnica pomiędzy maksymalną kwotą dotacji celowej, wykazanej
33
Dokumenty związane z tym projektem:
-
2315
› Pobierz plik