  • 1. Data: 2002-04-25 06:17:48
    Temat: zmiany w kodeksie pracy
    Od: Abrich Daniel <a...@c...pwr.wroc.pl>

    Witam. Gdzie moge znalezc w internecie proponowane przez rzad zmiany w
    kodeksie pracy? Ale nie chce ustawa po ustawie, bo i tak tego nie
    zrozumiem, ale cos ladnie napisane w przystepny dla normalnego zjadacza
    chleba sposob. Za informacje z gory dzieki.

    Wiem, ze w gazecie Prawo i Gospodarka byl jakis artykol na ten temat,
    ale niestety nie mam dojsica do tego numeru.

    Daniel Abrich

  • 2. Data: 2002-04-25 14:22:22
    Temat: Re: zmiany w kodeksie pracy
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 25 Apr 2002, Abrich Daniel wrote:

    > Witam. Gdzie moge znalezc w internecie proponowane przez rzad zmiany w
    > kodeksie pracy? Ale nie chce ustawa po ustawie, bo i tak tego nie

    Coś widziałem na prawo.hoga.pl.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)