  • 1. Data: 2002-04-24 21:17:54
    Temat: Ochrona fizyczna
    Od: "cieron" <c...@d...wcy.wat.waw.pl>

    Witam
    Chcialbym dowiedziec jakie sa normy i zasady prawne organizacji systemu
    ochrony fizycznej jakis budynkow, mieszkan i tp. i td. Chodzi mi o to w
    ktorym momencie przekraczamy granice prawne. Gdzie moge znalesc informacje
    na ten temat. Prosze o podanie linkow jakis stron opisujacych to
    zagadnienie.
    Z gory dziekuje.
    Cieron

  • 2. Data: 2002-04-25 14:18:36
    Temat: Re: Ochrona fizyczna
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Wed, 24 Apr 2002, cieron wrote:

    > Witam
    > Chcialbym dowiedziec jakie sa normy i zasady prawne organizacji systemu
    > ochrony fizycznej jakis budynkow, mieszkan i tp. i td. Chodzi mi o to w

    Poczytaj ustawę o ochronie osób i mienia. W zależności od stopnia licencji
    pracownika ochrony różne są jego uprawienia.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-28 14:51:32
    Od: "cieron" <c...@d...wcy.wat.waw.pl>