    From: Abrich Daniel <a...@c...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zmiany w kodeksie pracy
    Date: Thu, 25 Apr 2002 08:17:48 +0200

    Witam. Gdzie moge znalezc w internecie proponowane przez rzad zmiany w
    kodeksie pracy? Ale nie chce ustawa po ustawie, bo i tak tego nie
    zrozumiem, ale cos ladnie napisane w przystepny dla normalnego zjadacza
    chleba sposob. Za informacje z gory dzieki.

    Wiem, ze w gazecie Prawo i Gospodarka byl jakis artykol na ten temat,
    ale niestety nie mam dojsica do tego numeru.

    Daniel Abrich