  • 1. Data: 2002-04-25 03:10:15
    Temat: wada kupionego notebooka
    Od: "KS" <s...@g...univ.gda.pl>

    Witam grupowiczów.

    Na początku tego miesiąca kupiłem używanego notebooka.
    Podpisalismy umowę sprzedaży.

    Od kilku dni zauważyłem w nim wadę. Matryca (ekran) swieci raz jasniej, raz
    ciemniej. Poza tym ogólnie jest coraz ciemniejsza. Mam wrażenie jakby się
    psuła.

    Co mam zrobić by odstąpić od umowy i odzyskać pieniądze?

    Dziękuję z góry za poradę

    Pozdrawiam
    Krzysztof Szyszkowski
    s...@g...univ.gda.pl

  • 2. Data: 2002-04-25 08:51:22
    Temat: Re: wada kupionego notebooka
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > psuła.
    >
    > Co mam zrobić by odstąpić od umowy i odzyskać pieniądze?

    Złożyć sprzedawcy stosowne oświadczenie woli na piśmie.
    Jeżeli niezwłocznie nie usunie wady bądź nie wymieni wadliwej rzeczy na
    wolną od wad odstąpienie od umowy bedzie skuteczne.

    pozdr.
    T.

  • 3. Data: 2002-04-25 14:19:28
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 25 Apr 2002, KS wrote:

    > Co mam zrobić by odstąpić od umowy i odzyskać pieniądze?

    Dogadać się ze sprzedawcą. Bez tego może ci tylko naprawić usterkę albo
    obniżyć cenę.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)