  • 1. Data: 2005-12-05 12:49:21
    Temat: zapytanie o pozew
    Od: "Krzysiek Chodor" <k...@c...com.pl>

    witam.

    czy pozew sklada sie tylko w sadzie wlasciwym dla adresu zameldowania, czy
    np. moge zlozyc w innym sadzie?

    jako ze mieszkam kilka km za Wrocławiem, moj sad jest w Oleśnicy, a
    wygodniej byloby mi zlozyc pozew we Wrocławiu, jako że tu wlasnie na codzien
    przebywam.

    z gory dzieki za porady
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-12-05 14:31:54
    Temat: Re: zapytanie o pozew
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Chodor" <k...@c...com.pl> napisał w wiadomości

    > jako ze mieszkam kilka km za Wrocławiem, moj sad jest w Oleśnicy, a
    > wygodniej byloby mi zlozyc pozew we Wrocławiu, jako że tu wlasnie na
    > codzien przebywam.

    Pozew składasz w sądzie właściwym dla miejsca zamieszkania pozwanego.

  • 3. Data: 2005-12-05 21:56:33
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    zobacz do przepisow o wl ogolnej i nastepne ... sczegolnie kwestia wykonania
    umowy/spelnienia swiadczenia

    nie podalas co laczy strony wiec trudno zgadywac ale moze pod ktorys przepis
    podciagniesz

    pozdarawiam