  • 1. Data: 2005-12-05 12:06:15
    Temat: opłata manipulacyjna
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Witam,
    Ostatnio załatwiałem anulowanie kary w komunikacji miejskiej (wątek
    wyżej) i przy okazji nasunęła mi się refleksja czy aby opłaty manipulacyjne
    to nie jest jakiś wymysł biurokratów. Ja miałem na tyle oczywistą
    sprawę (błąd ich kontrolera), że wykłuciłem się o brak takiej opłaty,
    jednak jak to jest ogólnie? Czy dana firma może sobie zażyczyć dowolną
    opłatę manipulacyjną?

    Przede mną stał jakiś studencik pierwszego roku. Z tego co
    podsłuchałem to złapali go w październiku gdy był już studentem, czyli miał
    uprawnienia do ulgi, ale nie wydano mu jeszcze legitymacji. Wyjaśnił
    sprawę i był bardzo szczęśliwy, ale zapłacił opłatę manipulacyjną. Czy
    powienien? W końcu to (chyba) nie była jego wina....

    jimmij
    --
    I come from the Land Of Imagination