  • 221. Data: 2023-08-15 11:50:53
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Aug 2023 11:25:15 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Też nie masz racji. Może tę sprawę dostać. Ale tego nikt w danym
    > momencie przewaĹźnie nie wie.

    Jak dostanie, to dostanie, na razie nie dostała.

    A jak dostanie, to zadzwoni do Shreka, podac mu numer kontaktowy?

    Zreszta co oni/wy/my sobie wyobrażają, ze ona bedzie biegac i jakiegos
    motocykla szukac?
    Przeciez on juz dawno moze byc w innej dzielnicy/miescie/rewirze :-)

    J.

  • 222. Data: 2023-08-15 11:58:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Aug 2023 11:23:45 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Mnie chodziło o to, ze czasem sposób przedstawienia informacji powoduje,
    > że nawet prawdziwa sprawia wrażenie fałszywej.

    Bywa. Przed laty naciągneli mi mamę na Bioharmonizator fotonowy.
    Miał być za 200zl, bo z unijną dotacją, a sie okazało ze to 200zl raty
    co miesiąc.

    Pytam sie "skad wiesz". No bo jest umowa kredytowa. Faktycznie jest
    - duĹźe litery na piewszej stronie.
    To czemu podpisałaś? Bo nie miałam okularow.
    To skąd wiesz, ze umowa? Bo mi powiedzieli.

    Nawet pobiegła na policje i wrociła z niczym.
    I wcale sie nie dziwię, jesli zeznawała im tak jak mnie.
    I pretensji w zasadzie miec nie mogę ... choc jakby policjanci z
    prokuratorem sie wykazali, to moze by tylu staruszkĂłw nie nabrali.
    A wystarczyło tylko troche nagiąc prawo :-)

    J.

  • 223. Data: 2023-08-15 12:02:17
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Mnie chodziło o to, ze czasem sposób przedstawienia informacji powoduje,
    > że nawet prawdziwa sprawia wrażenie fałszywej.

    Ale w czym problem? Masz nie opierać się na wrażeniu, tylko sprawdzić
    informację. I nie, niekoniecznie to oznacza, że masz gdzieś od razu
    lecieć. Jeśli zgłaszający zmyśla, to wyłoży się na 2-3 pytaniu o
    konkret. Ale co my tu mamy - "krzycząc od progu, że UB ukradło aniołka z
    grobu. Najpierw obróciłem to w żart" [...] "Zaczęliśmy sprawdzać, czy
    zawiadamiający po prostu nie jest psychiczny, czy nie ma cięższego
    okresu w życiu". Zatem osrałeś, że facet zgłasza fakt kradzieży, za to
    jak nie odpuszczał to zajęliście się nim. Rozumiem, że źle to rozumiem? ;)

    Można tę instrukcję gdzieś zobaczyć?

    PD

  • 224. Data: 2023-08-15 12:33:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja tylko zapytałem, czy wiesz, co było powodem. To Ty szedłeś w tym
    > kierunku.

    Szukać cytata że to ty tak sugerowałeś czy od ręki (nomen omen)
    szczekasz? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 225. Data: 2023-08-15 12:35:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Masz podać adres. Masz go podać prawdziwy.

    A w sumie przez analogię do przyczyny interwencji gdzie jest napisane że
    prawdziwy?

    > Jak podałeś fałszywy, to jest
    > to przestępstwo niezależnie od tego, jaki Tobie przy podaniu fałszywych
    > danych przyświecał cel.

    A jak podasz fałszywą przyczynę interwencji?

    Szach-mat:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 226. Data: 2023-08-15 12:39:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też nie masz racji. Może tę sprawę dostać.

    Akurat od razu powiedziała, że ona napewno tej sprawy prowadzić nie
    będzie, bo ja komuś jutro przydzielą, ale nie jej (z kontekstu wynikało
    że "samochodówkę" prowadzi ktoś inny). Więc ona jak najbardziej miała za
    zadanie tylko przyjąć zgłoszenie. Tak jak pisałem - każdy miał jakieś
    zadanie, każdy je wypełnił na poziomie komunikacji profesjonalnie (i
    pewnie według wewnętrznych procedur również). Więc wynika że każdy swoje
    zadanie zrobił dobrze, tylko nikt nie miał zadania szukać tego moto:P

    Dlatego nie ma co specjalnie liczyć na to że policjanci ci pomogą - to
    nie jest ich zadanie. Oni mają wypełnić druczki i przewrócić karteczki a
    na końcu przybić stempelek.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 227. Data: 2023-08-15 12:42:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2023 o 10:35, J.F pisze:

    > To byl test systemu :-P

    No więc sam rozumiesz że monitoringu nie można było sprawdzić - test był
    pewnie na 7 epizodzie i przerwany trzeba by zacząć od początku. A swoją
    drogą to bezczelni są;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 228. Data: 2023-08-15 12:44:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2023 o 10:44, J.F pisze:

    > IMHO to jest kwestia złej woli, ze tego nie zrobili.

    No własnie nie - nikt tam nie miał zadania szukać tego moto:P

    > A sprawdzenie blach to ile - minuta w złych ukladach?

    Sprawdzają od ręki, bo przy mnie sprawdzali pozostałe pojazdy na
    parkingu z tableta.

    > Ale podejrzewam, ze nie ma takiego monitoringu na jakims podrzędnym
    > osiedlu - za drogo by było..

    Jest na skrzyżowaniu przez środek którgo przejechał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 229. Data: 2023-08-15 14:12:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Aug 2023 12:44:04 +0200, Shrek wrote:
    > No własnie nie - nikt tam nie miał zadania szukać tego moto:P

    Moze i tak.

    Robert - jak to jest - kto spisuje zgłoszenie, a kto i kiedy
    "przydziela sprawę"?

    W poniedziałek rano rozdzielają?

    > Sprawdzają od ręki, bo przy mnie sprawdzali pozostałe pojazdy na
    > parkingu z tableta.

    I co - nikt nie wpadl na pomysl, zeby wlasciciela busa odwiedzic,
    czy po prostu nie mieli takiego zadania ? :-)

    > Jest na skrzyżowaniu przez środek którgo przejechał.

    Owszem, ale trzeba wiedziec, ze przez to przejechal - moze nie mial
    innej drogi, moze miał.
    A jest na sasiednich i dalszych skrzyzowaniach ?
    Da radę sprawdzac od skrzyzowania do skrzyzowania?

    We Wroclawiu mnie kiedys, dosc dawno temu, zadziwili.
    Bo kierowca potrącił pieszego na przejsciu.
    Pod okiem kamery, ale jakosc w tamtych czasach raczej nie pozwala na
    odczytanie numerow.

    I samochod niedługo potem znaleźli na jakis działkach.
    A przeciez kamery były tylko na niektórych skrzyzowaniach.

    A moze kłamali ...

    J.

  • 230. Data: 2023-08-15 17:32:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.08.2023 o 11:50, J.F pisze:
    > A jak dostanie, to zadzwoni do Shreka, podac mu numer kontaktowy?
    Widać nigdy nie byłeś pokrzywdzonym. Policjant, który dostał sprawę
    wysyła informacje o wszczęciu postępowania do pokrzywdzonych i
    zawiadamiającego (co do zasady to może być wiele różnych osób). W tej
    informacji są l.dz., jego personalia oraz dane kontaktowe. Jak znalazłeś
    wzór protokołu z przyjęcia zawiadomienia, to tam obok w innej zakładce
    jest wzór takiej informacji.
    --
    (~) Robert Tomasik