  • 211. Data: 2023-08-15 06:48:28
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo jeśli przekazał im co przejkazał tutaj to wydaje się wyłącznie
    > kwestia dobrej woli, ze znaleźliby to przed nim. Zobacz co sam pisałes o
    > mosięznym aniołku. Coś zacząłeś konkretnego od razu robic. Pewnie
    > wystarczyło sprawdzić blachy tego busa i znaleziono by go tam gdzie
    > Shrek go znalazł. A jesli nie, poza szrekowym to tam nie ma miejskiego
    > monitoringu w okolicy? Przejrzeć, nie wydaje się rzeczą taka
    > czasochłonna skoro znany jest dokładny czas i miejsce zdarzenia.

    Ale na ekranie od monitoringu seriale leciały;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 212. Data: 2023-08-15 08:45:19
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Skąd Ty te mądrości bierzesz? Zapytałem jedynie, czy nie wie, czemu
    > zmienili zdanie.

    O czym Ty? Ja się odnoszę do Twojej przypowieści o mądrym policjancie,
    cykliście, aniołku i UB :)

    > No i algorytm przewiduje, że głupich zawiadomień się nie przyjmuje. Już
    > tu kilka raz nawet podstawę prawna podawałem. nie chce mi się kolejny
    > raz, bo i tak nie zapamiętasz.

    Aha no to chyba że tak. Nie przyjmujecie zgłoszenia dla dobra
    zgłaszającego, bo gdyby okazało się, że fałszywe to musieli byście mu
    dojebać z art.238. Ludzkie pany.

    PD

  • 213. Data: 2023-08-15 08:54:48
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 15.08.2023 o 00:00, Shrek pisze:

    > Nie mówiąc już o tym że wplatanie mitycznych postaci sobie po prostu
    > zmyślił. Nic takiego nie miało miejsca, rozmowy odbywały się
    > kulturalnie, powiedziałbym nawet że w umiarkowanie przyjaznej atmosferze.

    I tak dobrze, że nie pojechał - są w kraju ważniejsze sprawy, np. zapaść
    w ochronie zdrowia, o tym rozmawiajmy ;)

    PD

  • 214. Data: 2023-08-15 10:35:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Aug 2023 06:48:28 +0200, Shrek wrote:

    > Ale na ekranie od monitoringu seriale leciały;)

    To byl test systemu :-P

    J.

  • 215. Data: 2023-08-15 10:44:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 23:22:01 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Bo jeśli przekazał im co przejkazał tutaj to wydaje się wyłącznie
    > kwestia dobrej woli, ze znaleźliby to przed nim.

    IMHO to jest kwestia złej woli, ze tego nie zrobili.

    > Zobacz co sam pisałes o
    > mosięznym aniołku. Coś zacząłeś konkretnego od razu robic. Pewnie
    > wystarczyło sprawdzić blachy tego busa i znaleziono by go tam gdzie
    > Shrek go znalazł.

    A sprawdzenie blach to ile - minuta w złych ukladach?

    > A jesli nie, poza szrekowym to tam nie ma miejskiego
    > monitoringu w okolicy? Przejrzeć, nie wydaje się rzeczą taka
    > czasochłonna skoro znany jest dokładny czas i miejsce zdarzenia.

    Czasochlonna jest jak musisz przegladac dziesiątki filmow i
    wypatrywac, nawet jak znasz dokladny czas.

    Ale podejrzewam, ze nie ma takiego monitoringu na jakims podrzędnym
    osiedlu - za drogo by było..

    J.

  • 216. Data: 2023-08-15 10:47:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 23:55:34 +0200, PD wrote:

> [...]
    > trzeba stosować bo jak jest fakap to w pierwszej kolejności z nich was
    > rozliczają. Tym tłumaczyłeś koleżankę, która kazała dzwonić, ale nie

    Bo wie, że nie do niej. Ona jest od przyjmowania zgłoszeń.
    Wiecej nie wie :-)

    J.

  • 217. Data: 2023-08-15 11:17:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Rozumiem, ze "fałszywej" to nieprawdziwej? Nie wiem czy to cos zmieni bo
    > ocena i tak będzie często subiektywna. Przeciez to nigdy nie jest "wiem
    > na 100%", a z oczywistych względów "zgodnie z posiadaną
    > wiedzą/okilicznościami".

    Masz podać adres. Masz go podać prawdziwy. Jak podałeś fałszywy, to jest
    to przestępstwo niezależnie od tego, jaki Tobie przy podaniu fałszywych
    danych przyświecał cel. Bo z tym ustalaniem celu bywają właśnie
    problemy. Można by to do mniejszej wagi dopisać, o ile nie doszło do strat.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 218. Data: 2023-08-15 11:18:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.08.2023 o 06:46, Shrek pisze:
    > Sugerowałeś, że utrata chęci do działania wynika z tego, że wyzywania
    > ich od kulsonów.
    Ja tylko zapytałem, czy wiesz, co było powodem. To Ty szedłeś w tym
    kierunku.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 219. Data: 2023-08-15 11:23:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.08.2023 o 08:45, PD pisze:
    > O czym Ty? Ja się odnoszę do Twojej przypowieści o mądrym policjancie,
    > cykliście, aniołku i UB ?

    Mnie chodziło o to, ze czasem sposób przedstawienia informacji powoduje,
    że nawet prawdziwa sprawia wrażenie fałszywej.

    > Aha no to chyba że tak. Nie przyjmujecie zgłoszenia dla dobra
    > zgłaszającego, bo gdyby okazało się, że fałszywe to musieli byście mu
    > dojebać z art.238. Ludzkie pany.

    Zapytaj Komendanta Głównego Policji, bo on tę instrukcję podpisał.
    Raczej o stratę czasu chodzi, ale czasem może właśnie coś umknąć przez
    zawiadamiającego dopowiadającego swoje wymysły.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 220. Data: 2023-08-15 11:25:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.08.2023 o 10:47, J.F pisze:
    > Bo wie, że nie do niej. Ona jest od przyjmowania zgłoszeń.
    > Wiecej nie wie ?
    Też nie masz racji. Może tę sprawę dostać. Ale tego nikt w danym
    momencie przeważnie nie wie. Bywają od tego wyjątki, ale to osobna sprawa.
    --
    (~) Robert Tomasik