  • 261. Data: 2023-08-16 20:39:11
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Może byli, tylko chcieli uniknąć kontaktu z nim.

    I ja się wcale nie dziwię.
    Nie bez powodu unikacie kontaktów z ludźmi inteligentniejszymi od was.
    Stwarzają wam same problemy, znają przynajmniej podstawy prawa, często
    też znają swoje prawa, filozofują, nie boją się z wami dyskutować,
    używają argumentów, wytykają wam oczywiste absurdy, a najgorsze, że
    domagają się od was pracy, za którą wam płacą (co najwyraźniej boli was
    najbardziej).
    I trudno ich spławić jakimiś z dupy wziętymi teoriami o żulach -
    geniuszach zbrodni, którzy uknuli taką intrygę ze starym motocyklem, że
    o panie! sprawa tak zagmatwana, że niewiele da się zrobić i po chuj coś
    sprawdzać, bo panie, to już dawno na części rozebrane, a te zapijaczone
    żule, z mózgami wypłukiwanymi od lat alkoholem, to na bank mają już tak
    obmyślone alibi, że mucha nie siada. To po co się spieszyć, skoro i tak
    się umorzy...

    > Popatrz, co On tu
    > wypisuje.

    Lepiej popatrz co ty tutaj wypisujesz.

    > Jak takie same mądrości tam wygłaszał, to policjanci
    > niespecjalnie byli zainteresowani w kontakcie z nim.

    I dokładnie z tego samego powodu obywatele niespecjalnie są
    zainteresowani kontaktami z kulsonami.
    Również dzięki mądrościom (a po twojemu: mądrością), które tu wypisujesz.

    > Przyjechali,
    > zrobili, to co do nich należy i pojechali.

    Twoja wiara w to jest ujmująca, ale twoja wiarygodność, po tym co tu
    wypisujesz, jakoś mnie nie przekonuje.

    Z tego co Shrek napisał zrozumiałem, że ani nie przyjechali, ani nie
    zrobili.
    Nie mam żadnych wątpliwości co do tego, który z was się myli.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 262. Data: 2023-08-16 20:50:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Zaczynam skłaniać się ku temu, że w pierwszej części zdania masz rację,
    > natomiast z argumentacją już nie, bo jeszcze, jak byłeś na progu, to im
    > się "chciało", a chwilę później już nie.

    Czytasz czasem co sam piszesz?
    Twierdzisz, że praca policjanta zależy od tego, czy mu się chce?
    Bo jak mu się nie chce, to nic nie musi robić?
    W sensie, że jak kogoś nie polubi, to nie musi szukać jego skradzionego
    motocykla?
    Że jak przyjdzie poszkodowany rudy, a policjant akurat rudych nie lubi,
    to może nie szukać sprawcy, bo "na progu to jeszcze mu się chciało, a
    chwilę później już nie"?

    I ty się dziwisz, że normalni ludzie chcą tę instytucję zaorać i takim
    "funkcjonariuszom" pasożytującym na podatkach obywateli zabierać emerytury?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 263. Data: 2023-08-16 22:04:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2023 o 20:39, Kviat pisze:
    > I ja się wcale nie dziwię.

    Shrek odpoczywa, to Kviat powstał z popiołów. Kogo jeszcze brakuje?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 264. Data: 2023-08-16 22:17:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Shrek odpoczywa, to Kviat powstał z popiołów. Kogo jeszcze brakuje?

    Policjantów co im się chce:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 265. Data: 2023-08-17 11:43:13
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mają.
    Kiedyś przyszło do mnie czterech AT, jakoś w niedzielę po 21:00.
    Okazało się, że sąd chciał mi doręczyć pismo.
    Długo trwało, bo przyszli do mnie... bez pisma. Czy z pismem, ale bez pokwitowania do
    podpisania odbioru. Więc jeden wrócił na dół
    pojechać na komendę wydrukować kwit.
    Reszta została.
    Tak z kwadrans ciszy, bo co będę gadał z nieznajomymi, oni stoją w przedpokoju, ja
    siadłem w kuchni ("otwartej") aż jeden w końcu
    mówi "pan to spokojny człowiek, a dyżurny mówił że Pan nerwowy i może się "rzucać",
    to dlatego tylu nas jest" ;-)

    Kilka miesięcy wcześniej wziąłem linkę i wyholowałem złośliwca, co parkował na moim
    miejscu postojowym - posiłkowałem się przepisami
    o samopomocy aż mi dali spokój, ale widać w "papierach" zostało :-)

    -----
    > Nie chcesz chyba powiedziec, ze macie tajne akta, i tam zapisane "figurant nazywa
    nas kulsonami i chodzi na marsze opozycji - nie

  • 266. Data: 2023-08-17 14:27:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Aug 2023 11:43:13 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Mają.
    > Kiedyś przyszło do mnie czterech AT, jakoś w niedzielę po 21:00.
    > Okazało się, że sąd chciał mi doręczyć pismo.

    A dlaczego nie pocztą? "Ukrywałeś" się?

> [...]
    miejscu postojowym - posiłkowałem się przepisami
    > o samopomocy aż mi dali spokój, ale widać w "papierach" zostało :-)

    Samochod kulsona?

    Robercie, gdzie trzymacie takie dane? :-)

    J.