  • 191. Data: 2023-08-14 22:53:41
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 21:56, J.F pisze:

    > Nie chcesz chyba powiedziec, ze macie tajne akta, i tam zapisane
    > "figurant nazywa nas kulsonami i chodzi na marsze opozycji
    > - nie pomagac" :-P

    No coś Ty. Już napisałem, co tam mogłoby być, co by spowodowało, że
    grupa by się "zawiesiła" z decyzją o przeszukaniu celem potwierdzenia
    tej informacji. Nawet złodzieja nie wolno okradać i należy mu pomóc.

    > Moze i ma na koncie, ale przeciez praw publicznych nie jest
    > pozbawiony.

    No więc właśnie należy zweryfikować wówczas jego rewelacje.

    > W czym problem z tym zgłoszeniem przestępstwa?
    > Zgłosi, podpisze, a jak to nieprawda, to niech sie nim prokurator
    > zajmuje.
    > No chyba, ze jakis psychiczny, co wam co miesiąc fantazjuje ...

    Oczywiście. Przyjęto, zapisano, podpisał. Przecież nikt go nie wywalił.
    Tylko że trzeba potem pokombinować, czy może jakoś sprawdzić, czy ten
    motocykl na pewno skradziono.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 192. Data: 2023-08-14 22:54:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 22:42, Shrek pisze:

    > To akurat niemożliwe, bo do mojej pracy wymagane jest postępowanie
    > sprawdzające przez policję a ja średnio co miejąc podpisuję oświadczenie
    > że nie jestem karany za składanie falszywych zeznań.

    I złożenie fałszywego oświadczenia oczywiście uważasz za skrajnie
    nieprawdopodobne. Aleś argument wymyślił :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 193. Data: 2023-08-14 22:56:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 22:46, J.F pisze:
    > A skad my mamy wiedziec, ze tak to sie u was nazywa?

    A czego się spodziewałeś?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 194. Data: 2023-08-14 23:04:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I teraz porównaj to, co napisałeś z tym wcześniej./ Tam mamy coś takiego
    > jak (...) inne kary sim (...).

    Telefon wpisujesz w formularzu adresowym. Jeden wystarcza. Inne są w
    "wolnych wnioskach"

    > Pytanie o sposób dojazdu jest powiązane z tym, że to ma znaczenie,
    > jakbyś dojechał, zaparkował i ukradli pojazd.

    Dokładnie - tak jak inne karty sim, nie ma na to wyszczególnionego
    miejsca w formularzu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 195. Data: 2023-08-14 23:05:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 22:46, J.F pisze:

    > Ten?
    > https://policja.pl/pol/kgp/biuro-kryminalne/dokument
    y/zagadnienia-procesu-kar/formularze-procesowe/11036
    8,Protokol-przyjecia-ustnego-zawiadomienia-o-przeste
    pstwie-i-przesluchania-swiadka.html

    > Chyba nie.

    Ten.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 196. Data: 2023-08-14 23:08:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I złożenie fałszywego oświadczenia oczywiście uważasz za skrajnie
    > nieprawdopodobne. Aleś argument wymyślił :-)

    Ale rozumiesz, że wobec mnie było kilka razy prowadzone postępowanie
    sprawdzające na w/w okoliczności?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 197. Data: 2023-08-14 23:10:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 23:04, Shrek pisze:

    > Telefon wpisujesz w formularzu adresowym. Jeden wystarcza. Inne są w
    > "wolnych wnioskach"

    Po co inne? I jak to wydedukować z tego "(...) inne kary sim (...)"

    > Dokładnie - tak jak inne karty sim, nie ma na to wyszczególnionego
    > miejsca w formularzu.

    Numer jest potrzebny, by zadzwonić do Ciebie. Coś dopytać. poinformować
    o znalezieniu. Wystarczy jeden, byleś go odbierał.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 198. Data: 2023-08-14 23:15:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po co inne?

    No właśnie - po co inne? A na czekliście pani policjant były.

    I jak to wydedukować z tego "(...) inne kary sim (...)"

    Z instrukcji którą wedle pani policjant wydała policja. Domyślam się że
    to instrukcja wewnętrzna.

    > Numer jest potrzebny, by zadzwonić do Ciebie. Coś dopytać. poinformować
    > o znalezieniu. Wystarczy jeden, byleś go odbierał.

    Dokładnie - ale wedle instrukcji pani potrzebowała wszystkie moje numery
    - prawdopodobnie na wypadek gdybym jechał furą za pół bańki na którą
    było zlecenie i mieliby mnie po tych kartach śledzić. Ewentualnie gdybym
    spowodował wypadek i sfingował kradzież i był na tyle głupi żeby je podać;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 199. Data: 2023-08-14 23:36:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 23:08, Shrek pisze:

    > Ale rozumiesz, że wobec mnie było kilka razy prowadzone postępowanie
    > sprawdzające na w/w okoliczności?

    Dlatego zaznaczyłem, że to mało prawdopodobne.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 200. Data: 2023-08-14 23:46:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dlatego zaznaczyłem, że to mało prawdopodobne.

    No więc napiszesz w końcu co twoim zdaniem spowodowało, że nic nie zrobili?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!