    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Mon, 14 Aug 2023 22:53:41 +0200
    <ubd5r9$ej0$30$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubd6gg$vig$7$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubd7bb$ej0$36$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubd7k6$tl$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubd881$ej0$38$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubda0s$2dt$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubdh7i$ej0$45$Shrek@news.chmurka.net>
    <mw17bqqxx7af$.pueq26aorfxb.dlg@40tude.net>
    <ubdt05$emd$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <kh0xobok79xs.7itsclwr075x$.dlg@40tude.net>

    W dniu 14.08.2023 o 21:56, J.F pisze:

    > Nie chcesz chyba powiedziec, ze macie tajne akta, i tam zapisane
    > "figurant nazywa nas kulsonami i chodzi na marsze opozycji
    > - nie pomagac" :-P

    No coś Ty. Już napisałem, co tam mogłoby być, co by spowodowało, że
    grupa by się "zawiesiła" z decyzją o przeszukaniu celem potwierdzenia
    tej informacji. Nawet złodzieja nie wolno okradać i należy mu pomóc.

    > Moze i ma na koncie, ale przeciez praw publicznych nie jest
    > pozbawiony.

    No więc właśnie należy zweryfikować wówczas jego rewelacje.

    > W czym problem z tym zgłoszeniem przestępstwa?
    > Zgłosi, podpisze, a jak to nieprawda, to niech sie nim prokurator
    > zajmuje.
    > No chyba, ze jakis psychiczny, co wam co miesiąc fantazjuje ...

    Oczywiście. Przyjęto, zapisano, podpisał. Przecież nikt go nie wywalił.
    Tylko że trzeba potem pokombinować, czy może jakoś sprawdzić, czy ten
    motocykl na pewno skradziono.

    --
    (~) Robert Tomasik