  • 71. Data: 2023-10-16 15:56:30
    Temat: Re: ważność głosu w referendum
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 05:37:56 -0700 (PDT), Kris wrote:
    > .
    > Jak słuchałem w niedzielę ok południa przewodniczacego pkw to gadał że "odmow"
    może być 6
    > Odmówił pobrania listy do referendum
    > Odmówił... do sejmu
    > Odmówił... do senatu
    > Odmówił do sejmu i senatu
    > Odmówił do senatu i referendum
    > Odmówił do sejmu i referendum

    trzy listy, to 7 możliwych kombinacji odmów :-)

    J.

  • 72. Data: 2023-10-16 16:02:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 14:37:55 +0200, Olin wrote:
> [...]
    isplay/embed/dbb46b7c-f948-4b06-9ae3-2ad6012aef35

    > Stosunek liczby wydanych wiz do zezwoleń na pracę powinien być z grubsza
    > stały, więc nie ma wątpliwości, kto zaczął wpuszczać cudzoziemców,
    > równocześnie robiąc szopki na granicach, żeby pokazać, jak dzielnie ich
    > broni.
    >
    > Jak masz czas, to znajdź analogiczny wykres dla wiz i zobaczymy, czy
    > przebieg krzywej będzie inny.

    No ale np w Zakopanym przybyło bogatych arabskich turystów - i wizy
    musieli dostać.

    Wiec raczej znajdz ile z tych wiz nie opuściło UE w terminie,
    albo ile poprosiło o azyl w Niemczech/Holandii/itp ..

    > Już była tabelka, że przez 2.5 roku wydali 250 ty. wiz dla Azjatów i
    > Afrykanów, więc nie zamydlaj sprawy Ukraińcami.

    No i gdzie ci Azjaci i Afrykanie? Bo raczej nie u nas.

    J.

  • 73. Data: 2023-10-16 17:07:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 16 października 2023 o 15:56:32 UTC+2 J.F napisał(a):
    > trzy listy, to 7 możliwych kombinacji odmów :-)

    No i co, przylazł ktoś i odmówił 3 z 3 kart.
    Do jakiej frekwencji go wliczą?
    Chciałeś być dowcipny, wyszedłeś na idiotę.

  • 74. Data: 2023-10-16 17:51:27
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Bo zrobiono z tego referendum taki test, kto jest z nami, a kto
    > przeciwko. Nie ma oficjalnych wyników, ale nie zdziwił bym się, gdyby
    > frekwencja w referendum zbiegła się z poparciem dla PiS. Ewentualnie
    > przy wschodniej flance, gdzie ludzie boją się pomysłu wpuszczenia z
    > Białorusi imigrantów było troszkę większe poparcie, niż dla PiS.

    W wyborach pis dostał trzydzieści kilka procent.
    W referendum brało udział czterdzieści procent.
    Z czego 98,6 była przeciwna emigrantom.

    > I jak nie należę do elektoratu PiS, to uważam, że pomysł z
    > rozstrzygnięciem tego w referendum był dobry. Opozycja zaś bała się, że
    > im to ręce zwiąże, więc nie mogąc inaczej wygrać wymyśliła bojkot.

    Bojkot to był bardzo głupi pomysł.
    Nie musi być wiążący.
    A rządzący maja dowód że 98 procent popiera nieprzyjęcie
    uchodźców. :-)

    > Pozostałe pytania 1 i 2 chyba to chyba faktycznie ktoś nie do końca
    > przemyślał. Zwłaszcza to z emeryturą, bo z góry wiadomo, że nikt, kto
    > będzie musiał dwa lata dłużej pracować tego nie poprze i każdy rząd o
    > tym wie. Po prostu dłużej żyjemy i system jest niewydolny. A jak teraz
    > jeszcze mamy podobno świadczenia płacić Ukraińcom to w ogóle. Tylko
    > pytanie bez sensu, bo czemu akurat 67 lat miało by być? A jak podniosą
    > do 68. albo 66 i 11 miesięcy? Zaś wyprzedaż majątku, to generalnie pod
    > kodeks podlega i w ogóle nie wiem, kto wymyślił taką bzdurę.

    Mamy malejącą populację, specjaliści postulowali aby sporo więcej
    dać ukraińcom zachęcając ich do pozostania u nas. Zamiast brać
    murzynów czy arabów.
    Mieliśmy dwa miliony ukraińców (uchodźców) a zostało milion.
    Ten drugi znajdziesz teraz w niemczech.
    Z tym że u nas 70% ukraińców pracuje a u niemców tylko 30%.
    Unia a niemcy w szczególności mają kretyńską politykę migracyjną
    którą podobno zaczynają zmieniać.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2023-10-16 17:52:25
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 14:32, Olin pisze:

    > No ale pisi wpuścili za łapówki. Nikt nie sprawdzał, kto zacz.
    > Potencjał intelektualny ciemnego ludu został właściwie oceniony przez PiS,
    > czego jesteś przykładem.

    Doczytaj idioto ile za te łapówki wpuścili i gdzie ci wpuszczeni pojechali.

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2023-10-16 18:05:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co do Żoliborza - to gdzie głosował jaruś?
    > Wziął zaświadczenie i pojechał do Kielcu, głosować na siebie? ;>

    Chyba u siebie - ponoć był zdziwiony że mu każdy osobę za sobą pokazywał
    jak pytał gdzie koniec kolejki, bo myślał że bedzie jak z cmentarzami i
    wypierdolą suwerena przed jego przyjazdem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2023-10-16 19:20:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 17:51:27 +0200, RadosławF wrote:

> [...]
    >
    > Bojkot to był bardzo głupi pomysł.
    > Nie musi być wiążący.
    > A rządzący maja dowód że 98 procent popiera nieprzyjęcie

    A jakby wyszlo, ze 52% popiera, ale wiążąco?

    A kogo wiąże?
    Bo jakby tak referendum w sprawie aborcji?

    J.

  • 78. Data: 2023-10-16 19:21:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 08:07:45 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > No i co, przylazł ktoś i odmówił 3 z 3 kart.
    > Do jakiej frekwencji go wliczą?
    > Chciałeś być dowcipny, wyszedłeś na idiotę.

    A to nie mój problem - przyszedl, odmówił - ma takie prawo :-)

    J.

  • 79. Data: 2023-10-17 02:20:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-16, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Bo zrobiono z tego referendum taki test, kto jest z nami, a kto
    > przeciwko. Nie ma oficjalnych wyników, ale nie zdziwił bym się, gdyby
    > frekwencja w referendum zbiegła się z poparciem dla PiS. Ewentualnie

    Oczywiście, że jest korelacja, bo wiekszość niegłosujących na pis
    zdawała sobie sprawę o co w tym referendum chodzi. MZ rację ma Olin, że
    było to bardziej narzędzie mobilizujące twardy elektorat do głosowania.
    Możesz nie chcieć pójść na wybory bo i tak pis wygra (na co wskazują
    wszystkie sondarze przedwyborcze), a to są często też ludzie starzy i
    nie chce im się ruszac i stać w jakiś kolejkach, ale jak zagrasz na
    emocjach, zalewie arabusów gwałcących Polki na ulicach i złodziejach
    rozkradających polski majatek narodowy to spokojnie zmobilizujesz te
    ekstra kilka procent twardego elektoratu, zeby dupę ruszył i oddał
    własciwy głos.

    --
    Marcin

  • 80. Data: 2023-10-17 12:00:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Oct 2023 15:51:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie podzielam Twojego poglądu. Wizy to wizy. To zezwolenie na wjazd do
    > strefy Schengen.

    Nie podzielam Twojego niepodzielania. Nie widzę powodu, czemu w jednym roku
    wizy pracownicze miałoby dostać, przykładowo, 90% aplikujących, a w innym
    20%.

    > BARD podał takie dane:

    Jesteś nieocenionym źródłem informacji i pewnie dlatego podałeś całkowitą
    liczbę wiz, a rozmawiamy o imigrantach zarobkowych.
    Naturalnie bez odnośnika, żeby można było sprawdzić.

    Tu masz linkę, jak wypadamy na tle UE:
    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/polska-roz
    daje-wizy-na-potege-jestesmy-liderami-sciagania-cudz
    oziemcow/4jp03n7

    Bijmy na głowę wszystkich.

    > Piszę, co widzę. W powiecie mieszka niewielu Azjatów, a ciemnoskórych
    > kojarzę trzech. Nie neguje, że w innych rejonach to może być problem,
    > ale ja wokół siebie go nie dostrzegam.

    No właśnie. W ramach ewentualnej relokacji Polska dostałaby promile tego,
    co PiS sprowadził za łapówki, ale uchodźcy z klucza UE wywołują histerię u
    suterena, a kiedy setki tysięcy dadzą w łapę władzy ludowej, to nagle są
    fajni, bo pracują i płacą podatki i nawet specjalnie nie rzucają się w
    oczy.

    Radosław pewnie się poci i nie śpi, żeby nie zgwałcili jego kobiet, ale
    zupełnie mi go nie żal, bo jest prymitywem i odstręczającym rasistą, więc
    ma za swoje. Widocznie tępa propaganda trafia w jego potrzeby emocjonalne i
    dlatego mówi pisowskim telewizorem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek