  • 81. Data: 2023-10-17 12:04:14
    Temat: Re: ważność głosu w referendum
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Oct 2023 17:52:25 +0200, RadosławF napisał(a):

    > Doczytaj idioto ile za te łapówki wpuścili i gdzie ci wpuszczeni pojechali.

    Dyskusja z fanatykiem to strata czasu, ale skoro już gadamy, to napisz, czy
    w TVPiS Tusk wciąż powtarza "für Deutschland".
    Wprawdzie mógłbym to zrobić sam, ale się brzydzę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 82. Data: 2023-10-17 12:07:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Oct 2023 17:51:27 +0200, RadosławF napisał(a):

    > W wyborach pis dostał trzydzieści kilka procent.
    > W referendum brało udział czterdzieści procent.
    > Z czego 98,6 była przeciwna emigrantom.

    Ciemnogrodzka będzie mogła się upajać swym bezprzykładnym sukcesem przez
    najbliższe 4 lata.
    Ostatnio taki triumf to było pamiętne 1:27.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 83. Data: 2023-10-17 12:10:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 12:00:15 +0200, Olin wrote:

    > Nie podzielam Twojego niepodzielania. Nie widzę powodu, czemu w jednym roku
    > wizy pracownicze miałoby dostać, przykładowo, 90% aplikujących, a w innym
    > 20%.

    Czasy sie zmieniły, albo Covid choczby ..

    > Jesteś nieocenionym źródłem informacji i pewnie dlatego podałeś całkowitą
    > liczbę wiz, a rozmawiamy o imigrantach zarobkowych.
    > Naturalnie bez odnośnika, żeby można było sprawdzić.
    >
    > Tu masz linkę, jak wypadamy na tle UE:
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/polska-roz
    daje-wizy-na-potege-jestesmy-liderami-sciagania-cudz
    oziemcow/4jp03n7

    > Bijmy na głowę wszystkich.

    A ile w tym Ukrainców? Białorusinów?
    Koreanczyków to chyba mało.

    > No właśnie. W ramach ewentualnej relokacji Polska dostałaby promile tego,
    > co PiS sprowadził za łapówki, ale uchodźcy z klucza UE wywołują histerię u
    > suterena,

    No ale moze na pierwszych nam zależy, na drugich nie ..

    A swoj drogą - dane, jesli prawdziwe ... to chyba jakies dziwne.
    W Niemczech brakuje rąk do pracy ... ale może sobie bez wiz radzą -
    wystarczy "Nowa Unia".

    > a kiedy setki tysięcy dadzą w łapę władzy ludowej, to nagle są
    > fajni, bo pracują i płacą podatki i nawet specjalnie nie rzucają się w
    > oczy.

    Po prawdzie ... jaki mamy interes w tym, zeby zapłacili Łukaszence?
    Tamtych zablokować, sprowadzic tych, ktorzy zapłacą właściwej osobie
    :-)

    A dalej ... rzucają sie w oczy? Ukraincy owszem, tzn bardziej w uszy
    niz w oczy ...

    > Radosław pewnie się poci i nie śpi, żeby nie zgwałcili jego kobiet, ale
    > zupełnie mi go nie żal, bo jest prymitywem i odstręczającym rasistą, więc
    > ma za swoje. Widocznie tępa propaganda trafia w jego potrzeby emocjonalne i
    > dlatego mówi pisowskim telewizorem.

    Ale w Niemczech ponoc ilość gwałtów wzrosła.

    Poprzednia fala była chyba gdzies w latach 90-tych, ale to przeciez
    nie ci obecni ...

    J.

  • 84. Data: 2023-10-17 12:20:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Oct 2023 12:10:14 +0200, J.F napisał(a):

    > No ale moze na pierwszych nam zależy, na drugich nie ..

    Drudzy też są potrzebni, żeby poszczuć suterena.
    Jak widać, to doskonale działa, osobliwie na takich, co to najdalej byli w
    Licheniu.

    > Ale w Niemczech ponoc ilość gwałtów wzrosła.

    Nie mogło być inaczej, bo Niemcy nie sprzedawali wiz na bazarach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 85. Data: 2023-10-17 14:53:52
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 12:04, Olin pisze:

    > Dyskusja z fanatykiem to strata czasu, ale skoro już gadamy, to napisz, czy
    > w TVPiS Tusk wciąż powtarza "für Deutschland".
    > Wprawdzie mógłbym to zrobić sam, ale się brzydzę.

    Ty tu specjalnie wchodzisz aby tracić czas.
    Nie wiem co tusk krzyczał ale właśnie obaliłeś waszą prawdę objawioną
    że TVP tuska nie pokazuje. :-)

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2023-10-17 14:57:22
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 16.10.2023 o 19:20, J.F pisze:

    > A jakby wyszlo, ze 52% popiera, ale wiążąco?

    Jakby babcia miała wąsy tobyś do niej mówił dziadku.

    > A kogo wiąże?

    W tej chwili nikogo.
    Co nie oznacza że rządzący nie mogą się podpierać wynikiem
    w których ponad 98 procent było za.
    Nie głosujący nie mieli zdania, bo jakby byli przeciw to
    by tak zagłosowali. :-)

    > Bo jakby tak referendum w sprawie aborcji?

    Zorganizuj. Przyjdę i zagłosuje za.

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2023-10-17 15:00:01
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 12:07, Olin pisze:

    > Ciemnogrodzka będzie mogła się upajać swym bezprzykładnym sukcesem przez
    > najbliższe 4 lata.
    > Ostatnio taki triumf to było pamiętne 1:27.

    Te fanatyk pisałeś że dyskusja ze mną to strata czasu.
    Płaca ci za jątrzenie czy to twój głupi pomysł?

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2023-10-17 15:03:28
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

> [...]
    > zdawała sobie sprawę o co w tym referendum chodzi. MZ rację ma Olin, że
    > było to bardziej narzędzie mobilizujące twardy elektorat do głosowania.
    > Możesz nie chcieć pójść na wybory bo i tak pis wygra (na co wskazują
    > wszystkie sondarze przedwyborcze), a to są często też ludzie starzy i
    > nie chce im się ruszac i stać w jakiś kolejkach, ale jak zagrasz na
    > emocjach, zalewie arabusów gwałcących Polki na ulicach i złodziejach
    > rozkradających polski majatek narodowy to spokojnie zmobilizujesz te
    > ekstra kilka procent twardego elektoratu, zeby dupę ruszył i oddał

    Zarówno sondaże jak i wynik faktyczny pokazał ze to był sukces ledwo co.
    Natomiast referendum dobitnie pokazało jak część polityków ma w dupie
    kraj a liczy się dla nich chwilowe dokopanie przeciwnikom politycznym.
    Na programie dokopania przeciwnikom wyborów nigdy nie wygrają.

    Pozdrawiam

  • 89. Data: 2023-10-17 15:38:07
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Olin napisał(a):

> [...]
    > Licheniu.
    > Nie mogło być inaczej, bo Niemcy nie sprzedawali wiz na bazarach.

    Niemcy brali odpady z afryki jak leci. Czemu tak? Bo jeszcze "cierpią" za 2WW i
    niespecjalnie im wypadało
    protestować (łatka rasistoska).
    Tacy fajansiarze jak Ty wraz z "ż" i lewicą dalej upokarzają niemców.

  • 90. Data: 2023-10-17 16:10:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 14:57:22 +0200, RadosławF wrote:

    > Jakby babcia miała wąsy tobyś do niej mówił dziadku.

    No ale moze było ryzyko, i tego się obawiali ...

    > W tej chwili nikogo.

    A gdyby bylo ponad 50% ?

    > Co nie oznacza że rządzący nie mogą się podpierać wynikiem
    > w których ponad 98 procent było za.

    Tylko ze oni zaraz nie będą rządzący.

    > Nie głosujący nie mieli zdania, bo jakby byli przeciw to
    > by tak zagłosowali. :-)

    Ale własnie przyszli rządzący sie będą podpierac, ze jakby byli za,
    to by zagłosowali za :-)

    > Zorganizuj. Przyjdę i zagłosuje za.

    Myslę ze NL bedzie naciskac na sprawe. Tusk przed wyborami postawił
    sprawe jasno i nie powinno byc oporu w KO.
    TD chyba tez widzi, ze to ważny punkt.

    Tylko
    -jakiekolwiek rozwiązanie ustawowe sie o TK rozwali ... trzeba by
    najpierw TK rozwalic,
    -a jeszcze ustawę moze Duda zawetowac, a do odrzucenia 3/5 glosów to
    nawet z Konfą nie mają. Trzeba by jakąs epidemię w PiS zrobić :-)

    Wiec bez referendum może się nie udać.
    Duda szybko przeminie, ale TK zostanie.

    Zrobic propagandową zagrywkę przed wyborami prezydenckimi, i taką
    ustawę uchwalic, niech Duda vetuje?
    Ale on po prostu skieruje do TK, a ten będzie rozpatrywał pół roku ...

    J.