  • 1. Data: 2002-11-20 16:22:03
    Temat: ubezpieczenie absolwenta
    Od: "Sebastian" <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    Krótko i nan temat. Czy powinienen jako absolwent wyższej uczelni
    zarejestrować się w urzędzie pracy, żeby w przypadku jakiegoś wypadku
    (złamana noga, ręka, etc) nie zastanawiać się skąd wziąć kilkadziesiąt
    tysięcy złotych na zabieg? Krótko mówiąć, żeby być dalej ubezpieczonym
    trzeba się zarejestrowąć?

    Pozdrawiam
    Seba

  • 2. Data: 2002-11-20 21:29:10
    Temat: Re: ubezpieczenie absolwenta
    Od: "Aurigus" <a...@b...pl>

> [...]
    > (złamana noga, ręka, etc) nie zastanawiać się skąd wziąć kilkadziesiąt
    > tysięcy złotych na zabieg? Krótko mówiąć, żeby być dalej ubezpieczonym

    Trzeba,
    do mnie zadzwonila Pani z dziekanatu i zadala mi pytanie czy pracuje/jestem
    ubezpieczony. I ze jezeli nie jestem to mam jak najszybciej zarejestrowac
    sie w RUPie bo tego dnia zawiadamiali ZUS o tym ze nie placa za mnie
    skladek
    Pozdrawiam
    Lukasz