  • 1. Data: 2002-11-20 14:07:15
    Temat: Przyspieszenie sprawy w sądzie pracy
    Od: "Marek" <m...@l...com.pl>

    Witam
    Podałem swojego byłego pracodawcę do sądu pracy, bo nie zapłacił mi
    ostatniej pensji i 1 miesięcznej odprawy.
    Czy można jakoś przyspieszyć proces?
    Złożyłem pozew w czerwcu i do tej pory cisza.
    Czy można złożyć jakiś wniosek o zabezpieczenie moich wierzytelności na
    majątku przedsiębiorstwa - firma chyli się ku upadkowi i boję się, że mogę
    zostać na lodzie.
    Czy taki wniosek przyspieszy w jakiś sposób rozpoczęcie procesu?
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-11-20 14:27:11
    Temat: Re: Przyspieszenie sprawy w sądzie pracy
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "Marek" <m...@l...com.pl> wrote in message
    > Witam
    > Podałem swojego byłego pracodawcę do sądu pracy, bo nie zapłacił mi
    > ostatniej pensji i 1 miesięcznej odprawy.
    > Czy można jakoś przyspieszyć proces?
    Mozesz chodzi i blagac w sadzie - spotkania z przydzielony sedzia itp !

> [...]
    > majątku przedsiębiorstwa - firma chyli się ku upadkowi i boję się, że mogę
    tak , napisz wniosek o wydanie zarządzenia tymczasowego .
    musisz go tym uzasadnic co wczesniej napisales, ze masz
    obawy czy zasadzone roszczenie bedzie mialo szanse realizacji,
    dlatego tez wnosisz o wydanie zarzadzenia tymczasowego,
    i jak juz dostaniesz to pedz do komornika , a ten zajmie rachunek ,
    jezeli cos tam jesio jest !:)

    > Czy taki wniosek przyspieszy w jakiś sposób rozpoczęcie procesu?
    raczej nie ma wplywu !

    pozdro
    sap

  • 3. Data: 2002-11-20 17:01:06
    Od: "Marek" <m...@l...com.pl>

> [...]
    > dlatego tez wnosisz o wydanie zarzadzenia tymczasowego,
    > i jak juz dostaniesz to pedz do komornika , a ten zajmie rachunek ,

    dzięki za podpowiedź
    co taki wniosek ma zawierać oprócz uzasadnienia?
    czy można wnieść o zabezpieczenie maszyn, samochodów jeśli na koncie nie ma
    gotówki, czy po prostu zajmie się tym komornik?
    Marek