1. Data: 2002-11-20 14:07:15
Temat:Przyspieszenie sprawy w sądzie pracy
Od:"Marek" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Podałem swojego byłego pracodawcę do sądu pracy, bo nie zapłacił mi
ostatniej pensji i 1 miesięcznej odprawy.
Czy można jakoś przyspieszyć proces?
Złożyłem pozew w czerwcu i do tej pory cisza.
Czy można złożyć jakiś wniosek o zabezpieczenie moich wierzytelności na
majątku przedsiębiorstwa - firma chyli się ku upadkowi i boję się, że mogę
zostać na lodzie.
Czy taki wniosek przyspieszy w jakiś sposób rozpoczęcie procesu?
pozdrawiam
Marek

2. Data: 2002-11-20 14:27:11
Temat:Re: Przyspieszenie sprawy w sądzie pracy
Od:"SapeR" <s...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <m...@l...com.pl> wrote in message
> Witam
> Podałem swojego byłego pracodawcę do sądu pracy, bo nie zapłacił mi
> ostatniej pensji i 1 miesięcznej odprawy.
> Czy można jakoś przyspieszyć proces?
Mozesz chodzi i blagac w sadzie - spotkania z przydzielony sedzia itp !

> [...]
> majątku przedsiębiorstwa - firma chyli się ku upadkowi i boję się, że mogę
tak , napisz wniosek o wydanie zarządzenia tymczasowego .
musisz go tym uzasadnic co wczesniej napisales, ze masz
obawy czy zasadzone roszczenie bedzie mialo szanse realizacji,
dlatego tez wnosisz o wydanie zarzadzenia tymczasowego,
i jak juz dostaniesz to pedz do komornika , a ten zajmie rachunek ,
jezeli cos tam jesio jest !:)

> Czy taki wniosek przyspieszy w jakiś sposób rozpoczęcie procesu?
raczej nie ma wplywu !

pozdro
sap

3. Data: 2002-11-20 17:01:06
Od:"Marek" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlatego tez wnosisz o wydanie zarzadzenia tymczasowego,
> i jak juz dostaniesz to pedz do komornika , a ten zajmie rachunek ,

dzięki za podpowiedź
co taki wniosek ma zawierać oprócz uzasadnienia?
czy można wnieść o zabezpieczenie maszyn, samochodów jeśli na koncie nie ma
gotówki, czy po prostu zajmie się tym komornik?
Marek