  • 1. Data: 2002-11-20 16:23:20
    Temat: prawa własności a - sprzedaż własnej pracy dyplomowej
    Od: "Aleks" <a...@p...onet.pl>

    Pytanie o tytuł prawny ?
    W 1986 roku popełniłem prace inzynierska obroniona na jednaj z polskich
    uczelni !
    Pytanie brzmi : kto jest włścicielem tej pracy ja , uczelnia na której ją
    broniłem ,
    czy jeszcze ktoś inny -np skarb państwa ?
    Pytanie stawiam dlatego gdyż chciałem sprzedać na licytacji internetowej
    swoją prace
    dyplomowa ( w postaci takiej "cegły" - opracowania) a administrator serwisu
    aukcyjnego
    zakwestionował taka sprzedaż twierdząc ,że moze ona naruszać polskie prawo.
    Jak to w końcu jest z tymi prawami autorskimi ?
    Aleks