  • 1. Data: 2003-08-14 08:30:36
    Temat: taki maly problemik
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witajcie

    Mam pewnego sasiada pieniacza, co to przyczepia sie do wszystkiego,
    niestety. Otoz problem jest taki, ow sasiad posiada male dziecko
    wyprowadza je etc. jednak posiada strasznie duzy wozek, ktory zostawia
    przed wejsciem do piewnicy jednoczesnie je tarasujac w conajmniej 40%.
    Cczy jest jakis przepis lub cokolwiek, aby zabronic mu stawiania tam
    tego wozka? Po prostu wozek mi przeszkadza, gdyz czesto korzystam z
    piewnicy a wozka nijak nie da sie przesunac, bo jest zapiety do
    kaloryfera. Da sie cos z tym zrobic?

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 2. Data: 2003-08-14 09:00:31
    Temat: Re: taki maly problemik
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > tego wozka? Po prostu wozek mi przeszkadza, gdyz czesto korzystam z
    > piewnicy a wozka nijak nie da sie przesunac, bo jest zapiety do

    Wezwij straz miejska i powiedz im, ze gosc tarasuje droge ewakuacji ;-)

  • 3. Data: 2003-08-14 09:09:16
    Od: "pesymist" <pesymist@ole_spam.pl>

> [...]
    > tego wozka? Po prostu wozek mi przeszkadza, gdyz czesto korzystam z
    > piewnicy a wozka nijak nie da sie przesunac, bo jest zapiety do

    to smutne kiedy ludzie robia problemy z takich rzeczy
    troche zrozumienia po obu stronach ......

    pesymist

  • 4. Data: 2003-08-14 09:12:39
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    pesymist napisał(a):

    > to smutne kiedy ludzie robia problemy z takich rzeczy
    > troche zrozumienia po obu stronach ......

    To prawda, ale jak przez niego przerysowalem blotnik i zderzak, bo mnie
    zastawil - to nie mam juz litosci dla burakow. Jak chce faxem to bedzie
    mial faxem :). Zostawie mu kartke, zobaczymy co zrobi.