    From: ErkA <U...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: taki maly problemik
    Date: Thu, 14 Aug 2003 10:30:36 +0200

    Witajcie

    Mam pewnego sasiada pieniacza, co to przyczepia sie do wszystkiego,
    niestety. Otoz problem jest taki, ow sasiad posiada male dziecko
    wyprowadza je etc. jednak posiada strasznie duzy wozek, ktory zostawia
    przed wejsciem do piewnicy jednoczesnie je tarasujac w conajmniej 40%.
    Cczy jest jakis przepis lub cokolwiek, aby zabronic mu stawiania tam
    tego wozka? Po prostu wozek mi przeszkadza, gdyz czesto korzystam z
    piewnicy a wozka nijak nie da sie przesunac, bo jest zapiety do
    kaloryfera. Da sie cos z tym zrobic?

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))