  • 1. Data: 2003-08-14 05:46:07
    Temat: zakup przez internet - uwaga
    Od: "J.R." <j...@x...wp.pl>

    Witajcie
    Chcę was ostrzec przed kupnem książki o ww. tytule na stronie
    http://www.pawelec.prv.pl/
    dostałem książkę, po dwóch dniach odesłałem (powodów nieważny).
    akcja działa się miesiąc temu. oczywiście wraz z książką odesłałem fakturę
    na adres wskazany w fakturze. po dwóch tygodniach dostałem maila że sprawę
    przekazano do jakiegoś tam wydawnictwa (videograf).
    znów czekanie.. czekanie w końcu pisze, a Ci mi na to że moja prośba jest
    przekazana do księgowości. po następnym tygodniu z księgowości mail że
    dostanę 60 zł.
    mija kolejny tydzień i nadal nic ! nie odpisują na miale, kasy jak nie ma
    tak nie ma.
    Co z tym zrobić ? nie jestem pieniaczem, ale 60 zł to 60 zł. Nie jestem
    przymusowym sponsorem kogoś tam.
    szlag mnie trafia !
    pozdrowienia dla Was i bądźcie czujni
    Jacek

  • 2. Data: 2003-08-14 07:10:01
    Temat: Re: zakup przez internet - uwaga
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bhf7gf$i7e$1@nemesis.news.tpi.pl>, J.R. wrote:
> [...]
    > tak nie ma.
    > Co z tym zrobić ? nie jestem pieniaczem, ale 60 zł to 60 zł. Nie jestem

    Spróbuj zainteresować Inspekcję Handlową.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-08-14 08:17:54
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "J.R." <j...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie
    > Chcę was ostrzec przed kupnem książki o ww. tytule na stronie
    > http://www.pawelec.prv.pl/
    firma w domenie *.prv.pl nie jest zbyt wiarygodna
    zwłaszcza zaimująca się handlem elektornicznym

    burenezo

  • 4. Data: 2003-08-14 09:12:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W kwestii formalnej. Co to za tytuł książki? Piszesz ww., więc zakładam, że
    wyżej wymieniony tytuł. A wyżej nic nie widzę.

  • 5. Data: 2003-08-14 11:55:31
    Od: "J.R." <j...@x...wp.pl>

    > W kwestii formalnej. Co to za tytuł książki? Piszesz ww., więc zakładam,
    że
    > wyżej wymieniony tytuł. A wyżej nic nie widzę.

    sorry...
    "fotografia aktu" ;-)))