  • 1. Data: 2003-08-14 04:46:22
    Temat: wolnosc slowa
    Od: "AceAnne" <a...@w...pl>

    Czy ktos moze mi wyjasnic o co chodzi w temacie "wolnosc slowa z swietle
    prawa polskiego"? Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2003-08-16 10:30:26
    Temat: Re: wolnosc slowa
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "AceAnne" <a...@w...pl> napisał

    > Czy ktos moze mi wyjasnic o co chodzi w temacie "wolnosc slowa z swietle
    > prawa polskiego"?

    No nieee... Przecież ten temat sam się tłumaczy (a przynajmniej tak będzie,
    gdy spójnik "z" zastąpimy prawidłowym w tym kontekście spójnikiem "w", że o
    wielkiej literze "W" na początku tematu nie wspomnę). "Prawo polskie o
    wolności słowa" - tak jaśniej?
    Pozdrowienia.

  • 3. Data: 2003-08-17 17:50:15
    Od: "AceAnne" <a...@w...pl>

    Nie chpodzilo mi o czepianie sie spojnikow (przepraszam za blad) ale o to na
    co sie powolac w takim temacie. Prawa nie studiuje wiec dlatego pytam.