  • 1. Data: 2003-08-14 07:02:49
    Temat: zasiłek przedemerytalny a dodatkowa praca
    Od: "ambitna amatorka" <p...@i...pl>

    Witam
    Interesuje mnie jak wygląda sprawa osób będących na zasiłku przedemerytalnym
    które chcą sobie dorobić?
    Wiem że był czas w którym ustawa zabraniała w/w osobom dodatkowej pracy.
    Później uchylono ten przepis. A ostatnio doszły mnie słuchy że ustawa
    zabraniająca osobom będącym na tym zasiłku dorabiać znowu jest na mocy.
    Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić to zawirowanie ustawowe?
    Wolno czy nie wolno pracować osobom będącym na zasiłku przedemerytalnym???

    Z góry dziękuję za pomoc

    Ambitna Amatorka
    Nie zadaję się z profesjonalistami o! :-)
    ---