  • 31. Data: 2008-07-19 10:27:37
    Temat: Re: tabliczka na bramie "zakaz parkowania"
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    news:g5seuc$lrj$3@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 12:11
    > (autor Maluch
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g5semi$9af$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > No tak, ale to już detal kosmetyczny.

    Dla Ciebie, to detal, ale dla zarządcy czy organizatora ruchu to jest
    *świętość*

    > A jak jest obiekt, to się wiesza na obiekcie. Nie bardzo rozumiem w czym
    > problem

    Przyjmij wyrazy współczucia

    > Skoro jest ściana, to nie widzę powodu do tworzenia dodatkowej przeszkody
    > postaci sterczącego znaku. Ja to zawsze widywałem na płocie/ścianie, bo
    > tak
    > jest rozsądnie.

    A może miałeś kiepskie sny?.

    > Zależy jak definiować przed.... Bo dla mnie po bokach to jest na dość
    > wąskiej przestrzeni powstałej przez toczenie walca znaku w prawo i lewo.
    > Zaś przed to jest właśnie w przód od tej powierzchni. Podobnie zresztą jak
    > np. ograniczenie prędkości obowiązuje ZA znakiem, w sensie ,,za
    > powierzchnią wyznaczoną przez tenże toczony walec'' a nie tylko tam gdzie
    > stoi znak.

    Czy Ty wogóle masz chociaż kartę woźnicy?
    --
    Maluch

  • 32. Data: 2008-07-19 10:32:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 12:27
    (autor Maluch
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5sg0c$hlg$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Dla Ciebie, to detal, ale dla zarządcy czy organizatora ruchu to jest
    > *świętość*

    Ale nie rozmawialiśmy o tym zupełnie i jest to bez związku z dyskusją.

    > Czy Ty wogóle masz chociaż kartę woźnicy?

    Nie mam. Bo wogóle w roku dwutysięcznym ósmym jadę po najmniejszej linii
    oporu cofając się do tyłu.

    Ja mam boki z boku, a ty z przodu... Bywa. Nie takie przypadki odnotowuje
    nauka.

    --
    Tristan

  • 33. Data: 2008-07-19 10:42:00
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Ja mam boki z boku, a ty z przodu... Bywa. Nie takie przypadki odnotowuje
    > nauka.

    Czy Ty jesteś ograniczony obustronnie? . Czy tylko rżniesz głupka? Stań tak
    jak stoją w/w znaki z tabliczką T 26. To zakaz będzie obowiązywał na
    powirzchni do przodu od Ciebie?. Czy na powierzchi na prawo od Twojego
    prawego boku i na powierzchni na lewo od lewego boku. Napisałem wyżej, że
    przed, bo jak stanę pojazdem na wysokości i blisko Twoich butów, to też na
    tej powierzchni. Czego nie możesz zrozumieć?
    --
    Maluch

  • 34. Data: 2008-07-19 10:54:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 12:42
    (autor Maluch
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5sgrb$ive$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czy Ty jesteś ograniczony obustronnie? .

    Ja? Statystycznie więcej osób ma boki z boku.

    > Czy tylko rżniesz głupka? Stań
    > tak jak stoją w/w znaki z tabliczką T 26. To zakaz będzie obowiązywał na
    > powirzchni do przodu od Ciebie?.

    Tak.

    > Czy na powierzchi na prawo od Twojego
    > prawego boku i na powierzchni na lewo od lewego boku.

    Nie. Bo on stoi (zakładając nawet, że stoi, a nie wisi na ścianie) na boku
    placu i obowiązuje z przodu znaku, wzdłuż tego boku placu, ale przed nim, a
    nie na samym krawężniku, czy na samej ścianie, gdzie umieszczono znak. Dla
    mnie bok, to tam gdzie polecą kule z pistoletu, jeśli rozłożysz ręce na
    boki i strzelisz.

    > Napisałem wyżej, że
    > przed, bo jak stanę pojazdem na wysokości i blisko Twoich butów, to też na
    > tej powierzchni.

    No. Więc w czym problem? Obowiązuje przed znakiem, z jego przodu. A nie na
    cienkiej warstwie boków.

    > Czego nie możesz zrozumieć?

    Ja? To ty nie rozumiesz gdzie jest bok, a gdzie przód, a gdzie tył. Zakładam
    (optymistycznie), że podstawówkę skończyłeś. Jak siedziałeś w 3 ławce w
    środkowym rzędzie, to pani była z przodu, nawet jak nie stała patrząc ci w
    oczy, ale po skosie, tam pod oknem. Z boku byli Waldek i Tadek, bo
    siedzieli (odpowiednio) w 3 ławce w rzędzie prawym i lewym.

    --
    Tristan

  • 35. Data: 2008-07-19 11:10:49
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

> [...]
    > mnie bok, to tam gdzie polecą kule z pistoletu, jeśli rozłożysz ręce na

    No to dogadaliśmy się. Czyli patrząc na front znaku, to obowiązuje na prawo
    i lewo od niego na szer., gdzie zmieści się jeden rząd pojazdów. A jak wisi
    na scianie, to robi za malowidło i nie obowiązuje.

    > No. Więc w czym problem? Obowiązuje przed znakiem, z jego przodu. A nie na
    > cienkiej warstwie boków.

    Ja jeszcze nie widziałem pojazdu wielośladowego, aby zmieścił się na
    powierzchni kilku cm szer.
    --
    Maluch

  • 36. Data: 2008-07-19 11:14:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 13:10
    (autor Maluch
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5sihc$lt1$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > No to dogadaliśmy się. Czyli patrząc na front znaku, to obowiązuje na
    > prawo i lewo od niego na szer.,

    Czyli z przodu znaku.

    > gdzie zmieści się jeden rząd pojazdów.

    Niekoniecznie jeden.

    > jak wisi na scianie, to robi za malowidło i nie obowiązuje.

    Bosko, ciekawe na podstawie czego to wnosisz.

    > Ja jeszcze nie widziałem pojazdu wielośladowego, aby zmieścił się na
    > powierzchni kilku cm szer.

    No więc właśnie, stąd wniosek, że nie może obowiązywać z boku, nawet jakbyś
    chciał wmawiać, że stawia się go zamiast jednego miejsca ,,parkingowego.''

    --
    Tristan

  • 37. Data: 2008-07-19 11:22:47
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 13:10
    > (autor Maluch
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g5sihc$lt1$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Czyli z przodu znaku.

    No, to chyba jest oczywiste. Przecież po krawędzi, czy krawężniku pojazdy
    nie będą się poruszały. Czyli patrząc na front znaku, to przed.

    > Niekoniecznie jeden.

    Jakieś minimum musi być.

    > Bosko, ciekawe na podstawie czego to wnosisz.

    Na podstawie załączników do rozp min w sprawie znaków.
    --
    Maluch

  • 38. Data: 2008-07-19 11:39:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 13:22
    (autor Maluch
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5sj7q$n13$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > No, to chyba jest oczywiste. Przecież po krawędzi, czy krawężniku pojazdy
    > nie będą się poruszały. Czyli patrząc na front znaku, to przed.

    Uff.... Toż to mówię od 3 dni.

    > Na podstawie załączników do rozp min w sprawie znaków.

    Ja z tego tego nie wywodzę.

    --
    Tristan

  • 39. Data: 2008-07-19 11:56:26
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 13:22
    > (autor Maluch
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g5sj7q$n13$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Uff.... Toż to mówię od 3 dni.

    Mówisz, tylko trudno zrozumieć. Przecież jak pisałeś, że znak ograniczenia
    prędkości obowiązuje za znakiem, nie tylko i wyłącznie na szerokości znaku i
    to jeszcze na chodniku, czy poboczu. Podobnie i tu potocznie można
    powiedzieć, że obowiązuje na boki od tego znaku. A wchodzenie w takie
    pierdołki szczegółowe, tylko ściemniają obraz i oddalają od meritum
    problemu.

    > Ja z tego tego nie wywodzę.

    Jest rozp. min w sprawie znaków /nie piszę dokładnie/. Do tego rozp. są
    załączniki o szczegółowych warunkach techn. dla znaków. Dla każdej kategorii
    znaków jest załącznik i w zał. dot. znaków zakazu akurat omawiane znaki z
    tabliczką T 26 są dość dokładnie opisane. Także jak jest obiekt, to stawiamy
    w pobliżu a nie na nim. Tam masz jeszcze podane wysokości, średnicę , jakie
    litery /rozmiar/ mogą być użyte itp.itd.
    --
    Maluch

  • 40. Data: 2008-07-19 12:07:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 13:56
    (autor Maluch
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5sl6s$pn5$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > obiekt, to stawiamy w pobliżu a nie na nim. Tam masz jeszcze podane
    > wysokości, średnicę , jakie litery /rozmiar/ mogą być użyte itp.itd.

    No i tam jest napisane, że stawia się na boku placu. Nie ma zakazu na
    ścianie, skoro ściana jest bokiem placu.

    --
    Tristan