    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tabliczka na bramie "zakaz parkowania"
    Date: Sat, 19 Jul 2008 12:32:05 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 12:27
    (autor Maluch
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5sg0c$hlg$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Dla Ciebie, to detal, ale dla zarządcy czy organizatora ruchu to jest
    > *świętość*

    Ale nie rozmawialiśmy o tym zupełnie i jest to bez związku z dyskusją.

    > Czy Ty wogóle masz chociaż kartę woźnicy?

    Nie mam. Bo wogóle w roku dwutysięcznym ósmym jadę po najmniejszej linii
    oporu cofając się do tyłu.

    Ja mam boki z boku, a ty z przodu... Bywa. Nie takie przypadki odnotowuje
    nauka.

    --
    Tristan