  • 1. Data: 2008-07-18 13:58:38
    Temat: tabliczka na bramie "zakaz parkowania"
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witanko

    do czego taka tabliczka zobowiazuje mnie
    jako kierowce, ktory tam sie chce ztrzymac na 2 minuty?

    pzdr

  • 2. Data: 2008-07-18 14:07:35
    Temat: Re: tabliczka na bramie "zakaz parkowania"
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 18 Lip, 15:58, "grubianin" <g...@w...pl> wrote:
    > witanko
    >
    > do czego taka tabliczka zobowiazuje mnie
    > jako kierowce, ktory tam sie chce ztrzymac na 2 minuty?

    To tylko przypomnienie, że kodeks zakazuje się tam zatrzymywać. Jest
    powieszenie lub nie nic nie zmienia z prawnego punktu widzenia.

    --
    Regards
    Matt

  • 3. Data: 2008-07-18 14:09:02
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witanko

    ale siedze w aucie
    czekam na kogos 2 min

  • 4. Data: 2008-07-18 14:09:58
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "grubianin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witanko
    >
    > do czego taka tabliczka zobowiazuje mnie
    > jako kierowce, ktory tam sie chce ztrzymac na 2 minuty?

    Ten kto powiesił tą tabliczkę prosi/nakazuje, aby za bramą nie parkować.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2008-07-18 14:10:05
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    wit

    czy to jest scigane?
    znaczy moge dostac manadat
    za zle parkowanie
    ?????

  • 6. Data: 2008-07-18 14:10:33
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 18 Lip, 16:09, "grubianin" <g...@w...pl> wrote:
    > witanko
    >
    > ale siedze w aucie
    > czekam na kogos 2 min

    Autopoprawka: zakaz postoju, nie zatrzymywania.

    Co oznacza, że powyżej 1 minuty nie wolno. 2 minuty to już za dużo ;)

    --
    Regards
    Matt

  • 7. Data: 2008-07-18 14:10:55
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    wit

    pros?
    czy nakazuje?

    to roznica

  • 8. Data: 2008-07-18 14:13:17
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    > wit
    >
    > pros?
    > czy nakazuje?
    >
    > to roznica

    Wiem, że jest różnica. Ja nie wiem kto powiesił, więc nie znam jego siły
    przekonywania :)

    --
    andreas

  • 9. Data: 2008-07-18 14:14:28
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej

    sile ma taka
    jak prawo za nim stojace

    pzdr

  • 10. Data: 2008-07-18 14:34:09
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    grubianin wrote:

    > do czego taka tabliczka zobowiazuje mnie
    > jako kierowce, ktory tam sie chce ztrzymac na 2 minuty?

    "Treść" znaków zakazu obowiązuje *za* znakiem i wszelkie
    znaki umieszczone na ścianach_drzwiach_bramach można
    o kant dupy obić, ale parkowanie na wjeździe do bramy jest
    zabronione bez dodatkowego oznakowania. Jeśli jesteś
    w tym czasie w samochodzie, to nie jest to parkowanie lecz
    zatrzymanie które w każdej chwili możesz przerwać i
    (udostępnić przejazd) nikt rozsądny nie powinien się czepiać.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    (...) przy nietrzeźwej znaleziono trzeźwe niemowle.