    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tabliczka na bramie "zakaz parkowania"
    Date: Sat, 19 Jul 2008 12:54:44 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 12:42
    (autor Maluch
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5sgrb$ive$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czy Ty jesteś ograniczony obustronnie? .

    Ja? Statystycznie więcej osób ma boki z boku.

    > Czy tylko rżniesz głupka? Stań
    > tak jak stoją w/w znaki z tabliczką T 26. To zakaz będzie obowiązywał na
    > powirzchni do przodu od Ciebie?.

    Tak.

    > Czy na powierzchi na prawo od Twojego
    > prawego boku i na powierzchni na lewo od lewego boku.

    Nie. Bo on stoi (zakładając nawet, że stoi, a nie wisi na ścianie) na boku
    placu i obowiązuje z przodu znaku, wzdłuż tego boku placu, ale przed nim, a
    nie na samym krawężniku, czy na samej ścianie, gdzie umieszczono znak. Dla
    mnie bok, to tam gdzie polecą kule z pistoletu, jeśli rozłożysz ręce na
    boki i strzelisz.

    > Napisałem wyżej, że
    > przed, bo jak stanę pojazdem na wysokości i blisko Twoich butów, to też na
    > tej powierzchni.

    No. Więc w czym problem? Obowiązuje przed znakiem, z jego przodu. A nie na
    cienkiej warstwie boków.

    > Czego nie możesz zrozumieć?

    Ja? To ty nie rozumiesz gdzie jest bok, a gdzie przód, a gdzie tył. Zakładam
    (optymistycznie), że podstawówkę skończyłeś. Jak siedziałeś w 3 ławce w
    środkowym rzędzie, to pani była z przodu, nawet jak nie stała patrząc ci w
    oczy, ale po skosie, tam pod oknem. Z boku byli Waldek i Tadek, bo
    siedzieli (odpowiednio) w 3 ławce w rzędzie prawym i lewym.

    --
    Tristan