  • 1. Data: 2008-07-18 14:54:46
    Temat: Widziałem gościa z atrapą...
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Czy można na wierzchu przy pasku w kaburze nosić atrapy broni ewentualnie
    wiatrówki ?

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 2. Data: 2008-07-18 16:33:04
    Temat: Re: Widziałem gościa z atrapą...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek Renik pisze:
    > Czy można na wierzchu przy pasku w kaburze nosić atrapy broni
    > ewentualnie wiatrówki ?

    A znasz jakiś przepis tego zakazujący?

    Oczywiście, że można.

  • 3. Data: 2008-07-18 16:55:23
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 18 Lip, 16:54, "Tomek Renik" <s...@p...pl> wrote:
    > Czy można na wierzchu przy pasku w kaburze nosić atrapy broni ewentualnie
    > wiatrówki ?
    >
    > --
    > Tomasz Renik jestem

    Nie ma przepisu, który by tego zakazywał. Grożenie komuś atrapą może
    podlegać karze.

  • 4. Data: 2008-07-18 17:55:23
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2008 16:54:46 +0200, Tomek Renik napisał(a):

    > Czy można na wierzchu przy pasku w kaburze nosić atrapy broni ewentualnie
    > wiatrówki ?

    Co prawda atrapa nie jest bronią, ale, na pierwszy rzut oka może być za
    taką uznana:

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

    z dnia 3 kwietnia 2000 r.
    w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i
    amunicji.(Dz. U. z dnia 12 kwietnia 2000 r.)

    (...)

    § 7. Broń palną do ochrony osobistej lub ochrony bezpieczeństwa innych osób
    oraz mienia nosi się w stanie zabezpieczonym, w sposób niewidoczny, w
    kaburze przylegającej do ciała.

    § 8. Broń do celów sportowych przenosi się bez amunicji w komorze nabojowej
    i magazynkach nabojowych.

    § 9. 1. Osoby, które uzyskały pozwolenie na broń bez prawa jej noszenia lub
    z ograniczonym prawem noszenia, mogą przenosić broń jedynie na podstawie
    specjalnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ Policji.
    2. Wzór zezwolenia określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Foto Nowy Dwór Mazowiecki: http://tiny.pl/nvb4

  • 5. Data: 2008-07-18 18:13:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5qlee$k1s$1@inews.gazeta.pl Krzysztof 'kw1618' z
    Warszawy <a...@z...pl> pisze:

> [...]
    > z dnia 3 kwietnia 2000 r.
    > w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i
    > amunicji.(Dz. U. z dnia 12 kwietnia 2000 r.)
    Rozporządzenie dotyczy osób i podmiotów posiadających broń na podstawie
    pozwolenia.
    Na atrapę i broń pneumatyczną (o sile <17J) nie jest potrzebne zezwolenie.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-07-18 18:30:08
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:

    > Rozporządzenie dotyczy osób i podmiotów posiadających broń na podstawie
    > pozwolenia.
    > Na atrapę i broń pneumatyczną (o sile <17J) nie jest potrzebne zezwolenie.

    a jednoczesnie sady traktuja napad z atrapą lub innym narzedziem
    przypominjajacym bron jak napad z bronia w reku - dlatego, ze napadniety
    nie moze byc bieglym specjalista od broni i moze nie rozrozniac ostrej
    broni od straszaka. Tym bardziej, ze u nas straszaki nie sa jaskrawo
    znaczone...

  • 7. Data: 2008-07-18 18:34:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5qnfh$5v2$2@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > a jednoczesnie sady traktuja napad z atrapą lub innym narzedziem
    > przypominjajacym bron jak napad z bronia w reku
    To bez znaczenia dla tematu. Wątkoczyńca pyta o noszenie w widoczny sposób,
    a nie napadanie, co łatwo przeczytać.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-07-18 18:36:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Na atrapę i broń pneumatyczną (o sile <17J) nie jest potrzebne zezwolenie.

    Do 17J to nie jest broń tylko urządzenie pneumatyczne.

    Broń pneumatyczną masz powyżej 17J.

  • 9. Data: 2008-07-18 18:38:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marian pisze:

    > a jednoczesnie sady traktuja napad z atrapą lub innym narzedziem
    > przypominjajacym bron jak napad z bronia w reku

    Czyżby?

  • 10. Data: 2008-07-18 18:40:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

> [...]
    >
    > z dnia 3 kwietnia 2000 r.
    > w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i
    > amunicji.(Dz. U. z dnia 12 kwietnia 2000 r.)

    [ciach]

    Czego nie rozumiesz w określeniu "broń i amunicja"? To ma być broń lub
    amunicja, a nie przedmioty ją przypominające.

    Twierdzenie, że to rozporządzenie dotyczy wszystkiego, co broń
    przypomina, to jakaś kosmiczna brednia.