  • 1. Data: 2023-10-25 13:17:11
    Temat: szczury uciekają
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Gen. Granatnikow zrobił sabat oberkulsonów wojewódzkich z całej Polski.
    Dostali propozycję: jeżeli odejdą ze służby w najbliższym czasie, podwyższy
    im honorarium, by mieli wyższą emeryturę.
    https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tajna-od
    prawa-komendantow-wojewodzkich-policji-nieoficjalnie
    -padla-kontrowersyjna/hteptsh,79cfc278

    Podobnie dzieje się u strażaków:
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/komendant-strazy-poz
    arnej-zwolal-tajna-narade-znamy-nieoficjalne-kulisy/
    62qkdek

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2023-10-25 13:28:54
    Temat: Re: szczury uciekają [Das Onet donosi]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    >
    > Podobnie dzieje się u strażaków:
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/komendant-strazy-poz
    arnej-zwolal-tajna-narade-znamy-nieoficjalne-kulisy/

    Jaka kwestia _prawna_ w tym cię interesuje?

    Jak trudno będzie premierowi PO-Tuskowi 2.0 wymienić następców
    powołanych jeszcze nim jego rząd nadciągnie?
    Bo ukaranie _prawomocnie_ za tą propozycje sądom "może" zająć lata.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2023-10-25 13:34:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 25 Oct 2023 13:28:54 +0200, A. Filip napisał(a):

    > Jaka kwestia _prawna_ w tym cię interesuje?

    Za działania Granatnikowa będę płacił ja, podobnie zresztą jak wszyscy
    podatnicy.
    Interesuje mnie, czy jest to legalne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2023-10-25 13:35:18
    Temat: Re: szczury uciekają
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

  • 5. Data: 2023-10-25 16:06:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Za działania Granatnikowa będę płacił ja, podobnie zresztą jak wszyscy
    > podatnicy.
    > Interesuje mnie, czy jest to legalne.

    Generała nie będzie stać na prawników klasy/zagrywek mecenasa Giertycha?
    Na grupie prawo na temat będzie pytanie jakie linie obrony mógłby wybrać
    prawnik takiej klasy (także IMHO bezczelności).
    Poseł KO mecenas Giertych "Nieuchwytny" nie będzie wzorem do
    naśladowania przez prześladowanych przez rząd D. Tuska (PO)?

    1. Jeśli to nielegalne _karnie_ to prawomocnego wyroku w cztery lata
    nie będzie IMHO. Wiec przesądzanie teraz o legalności byłoby IMHO
    "odważne". IMHO Na miejscu jest co najwyżej dyskusja czy i po jakiej
    linii sprawa może/powinna trafić do sądu.
    2. Całkiem być może to wystarczający (oficjalny) powód do zwolnienia ze
    stanowiska i obstawiam że w takim duchu jest publikacja Onet.
    Mogę powątpiewać w czystość intencji ale raczej pogratuluje skuteczności.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2023-10-25 19:58:53
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.10.2023 o 16:06, A. Filip pisze:

    > prześladowanych przez rząd D. Tuska (PO)?

    Twierdzisz, że ściganie przestępców można nazwać prześladowaniem
    przestępców?

    Ja wiem, że płaskoziemcy też się skarżą, że są prześladowani, ale czy
    istnieją jakieś granice śmieszności, których nie jesteście w stanie
    przekroczyć?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2023-10-25 20:29:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Ja wiem, że płaskoziemcy też się skarżą, że są prześladowani, ale czy
    > istnieją jakieś granice śmieszności, których nie jesteście w stanie

    Rząd PiS mówił że ściga przestępców czy że prześladuje?
    Prześladowanie bardzo prawdopodobnie będzie wersją strony.
    Czy dla wielu będzie czymś więcej to zobaczymy.
    Może peło (o dziwo) nie spierdoli.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2023-10-26 10:37:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 25 Oct 2023 16:06:10 +0200, A. Filip napisał(a):

    > Generała nie będzie stać na prawników klasy/zagrywek mecenasa Giertycha?

    Nie wiem, na co stać Granatnkowa, bo przy jego deficycie intelektualnym
    możliwe jest w zasadzie wszystko.
    MO to nie prywatny warzywniak Szymczyka, w którym może sobie rozdawać
    własne pieniądze komu chce.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2023-10-26 13:14:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 10:37:47 +0200, Olin wrote:
    > Nie wiem, na co stać Granatnkowa, bo przy jego deficycie intelektualnym
    > możliwe jest w zasadzie wszystko.
    > MO to nie prywatny warzywniak Szymczyka, w którym może sobie rozdawać
    > własne pieniądze komu chce.

    A jednak:

    https://www.rp.pl/policja/art39319561-tajne-spotkani
    e-wojewodzkich-komendantow-policji-nieoficjalnie-otr
    zymali-oferte-od-komendanta-glownego

    "W Warszawie miała odbyć się we wtorek tajna odprawa komendantów
    wojewódzkich policji z całego kraju. Portal Onet.pl informuje, że
    komendant główny, gen. Jarosław Szymczyk zaproponował im podwyższenie
    honorarium, jeżeli zdecydują się na odejście ze służby w najbliższym
    czasie."

    Panika uzasadniona, ale całość trochę jakby dziwna.
    Chce im KGP/minister wypłacic wysokie nagrody/premie, to przeciez
    moze, nie musza odchodzic. Sami zrozumieja, ze teraz najlepszy moment
    zrezygnowac.

    Chce im pensje podniesc ... chyba nie bardzo może, ale inflacja jest,
    to rewaloryzacja sie nalezy ... i co boi się, ze w przyszłym roku
    pieniedzy zabraknie?

    Nie chce być tym jedynym osłem, ktorego opozycja wyrzuci?

    A moze chcą, aby wyglądało to na masowy protest przed nową władzą?
    Akurat sie nowa władza przejmie :-)

    Podobne doniesienia sa z PSP.

    J.

  • 10. Data: 2023-10-26 14:08:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 26 Oct 2023 13:14:17 +0200, J.F napisał(a):

    > Chce im KGP/minister wypłacic wysokie nagrody/premie, to przeciez
    > moze, nie musza odchodzic. Sami zrozumieja, ze teraz najlepszy moment
    > zrezygnowac.

    Mnie akurat mafijne państwo na licencji Fiutina nie odpowiada.
    Niestety, suteren nie ma nic przeciwko temu, że misiewicze i mejzy traktują
    państwo jak swój folwark, pod warunkiem że dajo pińcet.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com